Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: music interface - start steeds met zelfde nummer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    46
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Question music interface - start steeds met zelfde nummer

    Wie herkent dit probleem?
    Ik heb een Ipod shuffle, aangesloten op het MMI via de optionele music interface. Echter in 95% van de gevallen, wanneer ik de auto start en de externe bron Ipod is geselcteerd start hij met het eerste nummer van de eerste artiest in de alfabetische lijst, ook al was ik op het einde van de vorige rit aan het luisteren naar een album, of afspeellijst of een shuffle van alle songs.
    Het is verschrikkelijk want ondertussen heb ik dat nummer al 100'den keren horen starten, en steeds moet ik weer allerlei manipulaties doen van het MMI om te horen wat ik wil.
    Soms speelt hij wel gewoon verder...misschien is er een reset-tijd, bv 2u niet gereden? Het ligt zeker niet aan de batterij van de Ipod, telkens het gebeurt haal ik de Ipod eruit en blijkt z'n batterij 100% geladen.
    Jonas.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    55
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: music interface - start steeds met zelfde nummer

    Ik gebruik zelf een iPhone4s en wanneer ik deze aansluit via de music interface begint hij altijd met het eerste nummer uit "mijn aankopen". Ik moet de telefoon dan eerst weer loskoppelen om mijn afspeellijst te kiezen en vervolgens shuffle te activeren. Na een aantal keren begint dit wel te vervelen en luister nu via de bluetooth connectie en gebruik de Audi music interface alleen nog voor het laden. Wel een duur laadstation op deze manier.

  3. #3
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.588
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: music interface - start steeds met zelfde nummer

    lijkt me niet normaal. Mogelijk iets met instellingen, sync-en van de 2 ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #4

    Standaard

    ik heb hetzelfde in mijn A7 en Q7.wat bij mij soms helpt(ene keer wel en de andere keer niet) is de iPod functie aan laten staanden voor het aankoppelen de iPod functie inschakelen en dan pas aankoppelen ipv eerst aankoppelen en dan motor starten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •