Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: bedankt Audi voor mijn uitlaten

  1. #1
    darkmen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    170
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard bedankt Audi voor mijn uitlaten

    Ben ik net nog eens ff in de configurator aant het neuzen, valt mij ineens op dat de 136 pk versie , aan elke kant terug een uitlaat heeft, terwijl ik met de 'zwaarste' 2.0tdi met 177 pk zit en ik heb een dubbele links...., terwijl de 3.0tdi ook terug enkel heeft aan twee kanten...
    De logica hierin kan ik totaal niet volgen....

    Ik ga nu ook wel een enkele aan elke kant laten plaatsen maar toch maar raar van Audi vind ik.

    Trouwens weet iemand het onderdeelnummer voor de diffusor voor enkele uitlaat l-r? en eventueel ook de prijs ervan? , geen s-line bumper, dan kan ik die bestellen.
    Laatst gewijzigd door darkmen; 16-01-13 om 19:39.

  2. #2
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    kijk even in Ketelapperzijn topic, daar staat alles
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  3. #3
    darkmen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    170
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    Ketelapper heeft s-line ext, die difussor past niet op mijn bumper... daarom dat ik aanhaalde geen s-line ;-)

  4. #4
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    Ik zal je uit de waan helpen... Ook de 2.0TDI 136pk heeft uitlaten dubbel-links. De plaatjes in de configurator zijn niet betrouwbaar. Check de prijslijst of technische beschrijving in de brochure, daar heb je meer aan!

    Ik heb ombouw laten doen (Coen Donkers, Audiparts Veghel ) maar heb wel S-line bumper. S-line diffusor = 4G0 807 521 F 1RR
    Als je met het eerste deel van het onderdeelnummer 4G0 807 521 naar de dealer gaat, kunnen ze daar wel de correcte letter erbij zoeken (F = S-line, geen trekhaak, uitlaat L+R) (1RR = kleurcode platinumgrijs)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #5
    E90N's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    943
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    Maakt in mijn ogen nu eens "niets" uit hoe die uitlaten zijn :-)
    De uitlaten van de 3 liter zijn in feite ook te dun voor links en rechts...
    De RS6 uitlaten daarentegen spreken mij wel aan....
    *99 VW Golf IV 1.9 TDi *02 Audi A3 8L TDi *05 Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line *08 Audi A5 8L 2.7 TDi *12 Audi A6 Avant 2.0 TDi S-Line *15 Mercedes GLC 250 SUV AMG Line *19 Mercedes GLE 350 SUV AMG Line


  6. #6
    darkmen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    170
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Maakt in mijn ogen nu eens "niets" uit hoe die uitlaten zijn :-)
    De uitlaten van de 3 liter zijn in feite ook te dun voor links en rechts...
    De RS6 uitlaten daarentegen spreken mij wel aan....
    Ik vind het toch wat meer uitstraling geven zo een l/r uitlaat, nu moet ik je wel gelijk geven van de 3.0 TDI uitlaten dat ze idd net te dun zijn.
    Ik ben aan het overwegen om misschien zo een uitlaatsysteem ala Milltek te plaatsen.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    ketelapper zei
    Ik heb ombouw laten doen (Coen Donkers, Audiparts Veghel ) maar heb wel S-line bumper. S-line diffusor = 4G0 807 521 F 1RR
    Als je met het eerste deel van het onderdeelnummer 4G0 807 521 naar de dealer gaat, kunnen ze daar wel de correcte letter erbij zoeken (F = S-line, geen trekhaak, uitlaat L+R) (1RR = kleurcode platinumgrijs)
    mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaald hebt? ben zelf aan het wachten op mijn Audi A6 2.0 177pk van 08/2011 die ik net gekocht heb

  8. Ad
  9. #8
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    @zeno78
    Ja, dat mag je vragen Voor een antwoord wil ik je echter vragen om zelf naar Coen Donkers / Audiparts Veghel te bellen... Prijs hangt mogelijk sterk af van het al dan niet 'op voorraad' hebben van een 6-cilinder uitlaat. Nieuw bestellen is duur, als ze er toevallig één hebben liggen ben je veel voordeliger klaar.
    (ik had het laatste )
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #9

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    @ketelapper
    De code 4G0 807 521 F 1RR is dit voor een avant of maakt dit niet veel uit avant/limo?

  11. #10
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    @kyto
    Ik meen me te herinneren dat diffusor op 4G voor avant en limousine hetzelfde is... maar weet het niet zeker...
    Dus beste even bij dealer navragen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  12. #11

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    @ketelapper
    zal het eens navragen maar heb dan al een nummer on te zoeken want uit zichzelf zoeken ze niet graag bij dealer

  13. #12
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.612
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kyto Bekijk Berichten
    @ketelapper
    De code 4G0 807 521 F 1RR is dit voor een avant of maakt dit niet veel uit avant/limo?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    @kyto
    Ik meen me te herinneren dat diffusor op 4G voor avant en limousine hetzelfde is... maar weet het niet zeker...
    Dus beste even bij dealer navragen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kyto Bekijk Berichten
    @ketelapper
    zal het eens navragen maar heb dan al een nummer on te zoeken want uit zichzelf zoeken ze niet graag bij dealer
    Zie hier: is dus compatible

    Knipsel.jpg
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  14. #13

    Standaard Re: bedankt Audi voor mijn uitlaten

    @carpediem

    thnx again

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •