Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Thule dakdragers (wingbar) vs. Audi dakdragers voor A6 C7 Avant.

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Thule dakdragers (wingbar) vs. Audi dakdragers voor A6 C7 Avant.

    Voor de zomervakantie zou ik nog dakdragers moeten aanschaffen om alle materiaal mee op vakantie te krijgen.

    Bij de Audi dakdragers passen de voeten perfect op de dakrailing en maken ze gebruik van de 'uitsparingen' in de dakrail zodat deze steeds perfect op hun plaats staan en ook perfect blijven zitten.

    Hoe zit dat eigenlijk bij de Thule dakdragers, met kit 753 en fixpoint 4001? Maakt die kit ook gebruik van de uitsparingen en heeft iemand van jullie ervaring met het plaatsen van deze 'standaard' dakrails?

    De prijs voor de originele Audi dragers is bijna dubbel zo hoog als deze van Thule...

    Kunnen de ervaringsdeskundigen me wat verder helpen?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    75
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Thule dakdragers (wingbar) vs. Audi dakdragers voor A6 C7 Avant.

    Kijk eens op "AUBU.de" Daar heb je twee soorten voor de A6 C7 avant. Persoonlijk gebruik ik deze, en gaan perfekt. Degelijk en snelle montage: 119 euro. Het ander set is van Thule en kost 139 euro. (http://shop.aubu.de/catalog/atera-au...c3cc31328bd401)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Thule dakdragers (wingbar) vs. Audi dakdragers voor A6 C7 Avant.

    Ik heb via Thule een Aerobar icm modulairevoet (gekocht toen ik mijn vorige auto VW Passat had), recentelijke andere voet gemonteerd 753 & 4001. Deze maakt idd geen gebruik van de uitsparingen in de dakrailing maar ik gebruik deze als referentiepunt voor de voetsteunen. Door eea goed vast te schroeven blijft alles gewoon goed zitten en kun je er makkelijk 130 mee rijden.
    2012 A6 2.0 TDI MT (177pk/380Nm), ProLine, Oolonggrijs, Pack Online, Ambiente verlichting, adaptive airsuspension en panoramadak

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •