Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 2 audio outputs tegelijk

  1. #1
    poisson's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    105
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard 2 audio outputs tegelijk

    Iemand die weet of het mogelijk is om 2 audio bronnen tegelijk te selecteren?
    vb: je selecteert radio of cd of ipod of vaste harde schijf en dit combineer je samen met bvb bluetooth of wifi.
    Reden hiervoor: Je luistert naar je muziek via een bepaalde output en je verbind terwijl je gsm met BT . Op gsm staat FlitsNav op, maar door dat de muziek te luid staat hoor je de melding niet op je gsm / of er komen berichten binnen, zelfde probleem. Muziek gaat enkel uit bij een telefoon oproep. Als je dus meldingen van de gsm samen kan laten komen over het geluid van de audio. Ik weet dat dit wel werkt als je muziek laat spelen via je gsm over de audio via BT, de systeem meldingen van de gsm ook over de audio komen. Maar dan zit je redelijk vast voor muziek keuzes.
    Laatst gewijzigd door poisson; 18-05-14 om 12:33.
    Lord of the rings
    A6 avant Quattro 3.O TDI BiTurbo 365Pk|750Mn

  2. #2

    Standaard Re: 2 audio outputs tegelijk

    hallo,
    ik vraag mij af of er geen tussenstuk bestaat zodat je meerdere kabeltjes tegelijkertijd kan aansluiten op de audio music interfaceaansluiting onder de armsteun.
    Op deze manier zou ik zowel mijn gsm kunnen aansluiten en ook mijn harde schijf zonder steeds van kabeltje moeten te wisselen.
    Iemand hier ervaring mee?
    Thx,
    Virtu

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •