Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 170

Onderwerp: A6 C8 algemeen

  1. #101

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Hallo, ondertussen al ettelijke kms gemaald en echt wel tevreden... Behalve... Ik krijg regelmatig (tot 30x per week) een melding betreffende de privé-sfeer en de wagen online gaat om google maps,... te gebruiken. Ik heb dan drie opties: "OK" - "Naar privé-sfeer gaan"- "niet meer tonen"... ongeacht wat ik kies blijft deze melding er komen... Alles geprobeerd, garage gecontacteerd maar geen oplossing... Iemand een idee?

  2. #102

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WouterD Bekijk Berichten
    Hallo, ondertussen al ettelijke kms gemaald en echt wel tevreden... Behalve... Ik krijg regelmatig (tot 30x per week) een melding betreffende de privé-sfeer en de wagen online gaat om google maps,... te gebruiken. Ik heb dan drie opties: "OK" - "Naar privé-sfeer gaan"- "niet meer tonen"... ongeacht wat ik kies blijft deze melding er komen... Alles geprobeerd, garage gecontacteerd maar geen oplossing... Iemand een idee?
    Geen idee, ik krijg deze meldingen niet.... kan je nergens privacy settings aanpassen in het menu? of eventueel aan de garage vragen de software te resetten?

  3. #103

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Cool Re: A6 C8 algemeen

    Hey guys,

    Ter info...De mijne is intussen ook getuned en rijdt en pak vlotter .... Blijft wel een zwaar beest voor het huidige koppel. Zou nog wel wat bijmogen voor mij.
    250 pk en 470Nm koppel
    Next time zwaardere motor.... nu ja ... tzal er ook niet goedkoper op worden

    https://dvxperformance.com/stage/aud...0-tdi-20-tdi/1

    Hieronder ook nog een paar fotootjes

    20200227_101503_resized.jpg De nieuwe op haar winterschoentjes
    20191109_150800_resized.jpg De vorige en de huidige back 2 back
    JPEG_20190921_141546_6265955357128102311.jpg De zomerschoenen


    Wat ik wel heb ik dat de spiegels niet meer automatisch naar beneden wijzen als ik achteruit parkeer ? Iemand een idee waarom dat soms wel werkt en dan weer niet ? Nu echt totaal niet meer....
    In elk geval binnen 2500 op onderhoud dus kan het dan ook wel even vragen....

    Ook vind ik dat de cpu van de wagen een irritant zoemend geluid maakt als ik rij en bij optrekken gaat het geluid zelfs omhoog....Hebben jullie dezelfde ervaring?
    Laatst gewijzigd door Candycane; 27-02-20 om 11:34.

  4. #104
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candycane Bekijk Berichten
    Wat ik wel heb ik dat de spiegels niet meer automatisch naar beneden wijzen als ik achteruit parkeer ? Iemand een idee waarom dat soms wel werkt en dan weer niet ? Nu echt totaal niet meer....
    Enige dat ik kan bedenken, is dat misschien
    (1) de verstelknop niet op 'standje rechterspiegel' staat, of
    (2) je de stand van rechterspiegel als normaal hebt ingesteld, terwijl deze nog gekanteld was (dan slaat de auto die aangepaste stand weer op als kantelstand)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #105

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candycane Bekijk Berichten
    ... Ook vind ik dat de cpu van de wagen een irritant zoemend geluid maakt als ik rij en bij optrekken gaat het geluid zelfs omhoog....Hebben jullie dezelfde ervaring?
    Niets van gemerkt tijdens het rijden. Wel nadat ik geparkeerd ben en de elektronica van de wagen nog even aan blijft (bv. lichten), dan is er wel een hoorbaar zoemend geluid.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019


  6. #106

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Hi, privacy settings al aangepast, garage gevraagd... blijft duren... gewoon zo een klein beetje irritant ;-)

  7. #107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Enige dat ik kan bedenken, is dat misschien
    (1) de verstelknop niet op 'standje rechterspiegel' staat, of
    (2) je de stand van rechterspiegel als normaal hebt ingesteld, terwijl deze nog gekanteld was (dan slaat de auto die aangepaste stand weer op als kantelstand)
    Dat zijn alvast 2 tips die ik es ga uitproberen Thanks!

  8. Ad
  9. #108

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Niets van gemerkt tijdens het rijden. Wel nadat ik geparkeerd ben en de elektronica van de wagen nog even aan blijft (bv. lichten), dan is er wel een hoorbaar zoemend geluid.
    Jep, dat heb ik ook sowieso ... de elektronica die nog wat nazoemt voor de lichten en alles af te sluiten etc.

    However .... ik heb er wel last van bij het rijden... Nu, binnen 2500 km moet ik binnen voor onderhoud dus mssn es navragen.
    Het enige waar ik aan denk .... Zou het iets kunnen te maken hebben met het tunen van de wagen?
    Ik heb er nu wel niet op gelet of het toen ineens zou verschenen zijn...

    Los van al dat ... it is f*cking annoying

  10. #109

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WouterD Bekijk Berichten
    Hi, privacy settings al aangepast, garage gevraagd... blijft duren... gewoon zo een klein beetje irritant ;-)
    K*T zoals ze zeggen !

    En een volledige software reset ook al gehad ? of account reset etc ?

  11. #110

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Ja, beide... zelfs volledig nieuw account aangemaakt... Nu ondertussen streepjes getrokken per keer het komt, deze week, 143 x... morgen nogmaals de garage gaan stalken ;-)

  12. #111

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    En dan mocht ik de wagen uiteindelijk ophalen op 23/03, gooit het Corona virus roet in het eten....
    Ach, zolang iedereen er maar gezond en wel doorkomt, veel km's zijn er toch niet te maken met de lockdown die we geen lockdown mogen noemen
    Audi A3 SB 8V, 1.6TDI (110) Belugabruin, verwacht 10/11/14

  13. #112
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candycane Bekijk Berichten
    Hey guys,

    Ter info...De mijne is intussen ook getuned en rijdt en pak vlotter .... Blijft wel een zwaar beest voor het huidige koppel. Zou nog wel wat bijmogen voor mij.
    250 pk en 470Nm koppel
    Next time zwaardere motor.... nu ja ... tzal er ook niet goedkoper op worden

    https://dvxperformance.com/stage/aud...0-tdi-20-tdi/1

    Hieronder ook nog een paar fotootjes

    20200227_101503_resized.jpg De nieuwe op haar winterschoentjes
    20191109_150800_resized.jpg De vorige en de huidige back 2 back
    JPEG_20190921_141546_6265955357128102311.jpg De zomerschoenen


    Wat ik wel heb ik dat de spiegels niet meer automatisch naar beneden wijzen als ik achteruit parkeer ? Iemand een idee waarom dat soms wel werkt en dan weer niet ? Nu echt totaal niet meer....
    In elk geval binnen 2500 op onderhoud dus kan het dan ook wel even vragen....

    Ook vind ik dat de cpu van de wagen een irritant zoemend geluid maakt als ik rij en bij optrekken gaat het geluid zelfs omhoog....Hebben jullie dezelfde ervaring?
    Is dat de CPU? Ik hoor idd ook een stevig gezoem, enkel als de motor aan is. Bij auto start/stop dan gaat het gezoem ook weg als de motor niet loopt (en nee, het is niet het ronkende diesel geluid. Is echt een zoemend geluid dat ergens bij voeteinde van de passagierszijde komt. Gaat ook klein beetje mee qua geluid met toerental.

  14. #113
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Op de koplampen zitten ventilatoren. Zodra de koplampen aan zijn draaien deze.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Niets van gemerkt tijdens het rijden. Wel nadat ik geparkeerd ben en de elektronica van de wagen nog even aan blijft (bv. lichten), dan is er wel een hoorbaar zoemend geluid.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  15. #114

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstorm Bekijk Berichten
    Is dat de CPU? Ik hoor idd ook een stevig gezoem, enkel als de motor aan is. Bij auto start/stop dan gaat het gezoem ook weg als de motor niet loopt (en nee, het is niet het ronkende diesel geluid. Is echt een zoemend geluid dat ergens bij voeteinde van de passagierszijde komt. Gaat ook klein beetje mee qua geluid met toerental.
    Sorry voor mijn late antwoord.... ik had hiervan geen melding in mijn mailbox gekregen.

    Bij mij is het intussen uitgezocht in de garage en het blijkt een probleem te zijn met de opvoerpomp wat voor het irritante gezoem zorgt.
    Er zijn er nog niet veel gemeld blijkbaar, maar toch wel enkele. Ze hebben hun licht opgestoken in Duitsland en blijkt dat er toch al een paar meldingen uit België waren van een zoemend toenemend geluid bij het rijden.
    Het verschil was echt immens toen ik met een vervangA6 reed.

    Mssn toch ook even laten nakijken.

    Alleen de pech nu dat hij niet hersteld wordt door het Corona gedoe .... Nog even afwachten dus.... Wordt vervolgd!

  16. #115

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Op de koplampen zitten ventilatoren. Zodra de koplampen aan zijn draaien deze.
    Alweer iets bijgeleerd zie, ik dacht dat het enkel de CPU was die afsloot Thx

  17. #116

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Op de koplampen zitten ventilatoren. Zodra de koplampen aan zijn draaien deze.
    En hoor je dat binnen in de auto? Lijkt me toch niet normaal?..
    Laatst gewijzigd door Nenna; 11-04-20 om 10:30.

  18. #117

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    En hoor je dat binnen in de auto? Lijkt me toch niet normaal?..
    Hoor je eerder buiten de wagen. Binnenin hoor je bijna niets, tenzij er iets scheelt met de opvoerpomp zoals bij mij

  19. #118

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    En toen was hij er!
    Heel tevreden tot nu toe.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A3 SB 8V, 1.6TDI (110) Belugabruin, verwacht 10/11/14

  20. #119

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Ter info !!!!!

    Mijn zoemend geluid is WEG!!!
    Was inderdaad een probleem met de opvoerpomp (de 1ste van de zoveel blijkbaar .. die de diesel uit de tank haalt).
    Na reparatie zoemend geluid weg. finally na 20k km... Ik blij ...

    Maaaaaar .... onoplettend geweest met al het Corona gedoe... vergeten mijn tuning tijdelijk te laten resetten... dus betalen ipv garantie.... zucht.. anyhow my bad

  21. #120

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Exclamation Re: A6 C8 algemeen

    Ander puntje dat ik nog wou aansnijden:

    De A6 Avant 55 TFSI e quattro is gelanceerd ... was aan het overwegen om prijs te vragen en evt over te stappen als het om niet teveel verlies gaat

    Natuurlijk alvorens ik enige dommigheid zou doen had ik graag jullie feedback

    pro con .... gewicht .... rijbereik koppel van de tfsi tov mijn diesel nu .... etc etc
    bedoeling is off course om erop vooruit te gaan en niet achteruit

    Muchos Gracias !

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •