Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 170

Onderwerp: A6 C8 algemeen

  1. #61

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Zojuist een A6 Avant 35 TDI besteld in Vesuvius grijs met Business Plus pakket en lichtmodule 2.
    Levering zou volgens de dealer in Belgie voorzien zijn midden November. Ik vind dat persoonlijk zeer netjes, dus ik verwacht dat het toch nog wat langer zal duren.

    Kan ik zelf nog ergens online nagaan wanneer de levering gepland is? Of gaat dat altijd via de dealer?
    Laatst gewijzigd door brintabrinta; 19-08-19 om 14:05.

  2. #62

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Waarom zou het nog langer duren ? Mijn ervaring is dat datgene wat de dealer me altijd heeft gezegd altijd correct was of zelfs eerder. Ik heb de mijne sinds pasen dit jaar ( Avant 45tdi , staan inmiddels al ruim 16500km op de teller ) en ik heb tussen tekenen van bestelbon en afhalen in de garage net geen 6 weken gehad, dit was 2 weken eerder dan de dealer bij bestelling beloofde. De levertermijnen zijn intussen wel wat langer geworden... toen ik kocht liep de verkoop niet al te best naar ik hoorde, vandaar dat ik hem ook zeer snel had.
    Laatst gewijzigd door ryback; 19-08-19 om 15:42.

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Bij mij (ook in België) sprak de dealer in maart over 3 maanden levertermijn en was de auto er na 2,5 maand.

    Oh, en proficiat met je keuze!
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

  4. #64
    Gadgets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    551
    Kudos
    129
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Voor de liefhebber heb ik een lijst gemaakt van VCDS mogelijkheden https://www.audiforum.nl/forum/model...gen-4k-c8.html
    Audi A6 Avant Quattro 2.0 TFSI | 2019 | S-line | Gletsjer Wit | Black optic
    Audi A3 Limousine 1.4 TFSI | 2018 | S-line | Gletsjer Wit | Black optic

  5. #65

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Na het even verplicht (van de werkgever) rondrijden met een Volvo v90... Daarnet eindelijk een nieuwe A6 mogen bestellen... Dit is het geworden...

    A6 Avant Business Edition Sport - 40TDI Quattro S-tronic, Platinum Pack, Panoramisch dak, DAB, Pack Tour, B&O Premium, verduisterde zijruiten, Valcano Leder, Lictmodule 2, HD Matrix Led, 20 contrastgrijs velgen, 5 spaken,... :-D Me happy...Nu nog wachten tot begin januari...


  6. #66
    Gadgets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    551
    Kudos
    129
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Gefeliciteerd! Welke kleur?
    Audi A6 Avant Quattro 2.0 TFSI | 2019 | S-line | Gletsjer Wit | Black optic
    Audi A3 Limousine 1.4 TFSI | 2018 | S-line | Gletsjer Wit | Black optic

  7. #67
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard A6 C8 algemeen

    Heb al enkele maanden een A6 Avant 40TDI S-line, Daytona Grey, privacy glass,... en rijdt heerlijk. Mis wel een heel aantal opbergmogelijkheden die in de vorige wel zaten (zonnebrilvakje bij binnenspiegel is nu weg, opbergbakjes onder de stoelen ook weg, opbergvak in de armsteun is ook weg). Tevens ook wat soberder uitgevoerd qua interieur vind ik...chrome afwerking op de bedieningsknopjes van elektrische stoelverstelling zijn ook weg. Zo ook het bekende afdekklepje van de bekerhouders dat weg is. Tevens is het panoramadak minder mooi afgewerkt - ik zie nu de schroeven van de dakrails zitten, bij de vorige was dat 1 groot dak met mooie rubber afwerkstrip. Nu is het dak in 2 gesplitst met rare knop om achterste scherm te openen/sluiten en voorste knop is voor zowel openen van dak als het scherm.

    Qua motor nu meer pk's dan de vorige (2.0 TDI Ultra was dat) echter vond wel dat gaspedaal van de C8 wat trager reageerde dan ik gewend was. Heb dat opgelost door een " tuningbox fusion" in te bouwen. Daar zit namelijk een 'pedaal respons' tuning module bij waarmee ik de respons van het gaspedaal zelf kan aanpassen in iets van 9 verschillende niveaus. Tevens kan ik respons van de motor ook aanpassen via een app op de iphone (eco, comfort en race). Heb nu ook 50pk meer en 75Nm meer wat het nog fijner rijden maakt. Zou ook zuiniger moeten zijn, maar daar kan ik niets over zeggen want na de eerste 2000km zat die box er al in. Zit nu op ong 5,1l/100km.
    Wat ik wel weet is dat die mild hybride aardig onzuinig is als je er met een aanhanger met huif achter rijdt. Net een retourtje zuid-frankrijk gedaan en met een last van 700kg en gewoon 130km op de franse snelweg was verbruik toch meer dan 12l/100km.

    Ben geen chroom hater dus heb ook chroomstripjes geplaatst onderaan de voorzijde op de S-line bumper, aan beide zijden op dat grijze vlak.
    Verder nog wat VCDS aanpassingen laten doen:
    Lane-Assist instelling onthouden - moet ik nog laten doen
    Parkeerrem automatisch - moet ik nog laten doen
    Laptimer / Rondetijden in Virtual Cockpit activeren - is gedaan
    AutoLock in MMI instelbaar - moet ik nog laten doen
    Dagverlichting in MMI instelbaar - moet ik nog laten doen
    Dagrijverlichting achter activeren & Dagrijverlichting, achterlichten activeren - is gedaan
    Wireless CarPlay - is gedaan
    Alarm bevestigen met claxon - is gedaan
    Comfortknipperen - is gedaan, aangepast naar 5x
    Video in Motion - is gedaan
    Dagrijverlichting LED, deactivering in MMI / Virtual Cockpit - moet ik nog laten doen
    Handrem, automatisch activeren bij contact-uit - is gedaan
    Stilstand en dan wegrijden, grens aanpassen Auto Hold Function (AHF) / Auto Vehicle Hold (AVH) - laat ik niks aan doen
    Tellertest activeren in Virtual Cockpit - is gedaan
    Veiligheidsgordel, waarschuwing in Virtual Cockpit deactiveren - laat ik niks aan doen

    is dit genoeg chit chat? :-)
    Laatst gewijzigd door Dutchstorm; 30-10-19 om 08:56.

  8. Ad
  9. #68
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstorm Bekijk Berichten
    Heb al enkele maanden een A6 Avant 40TDI S-line, Daytona Grey, privacy glass,... en rijdt heerlijk. Mis wel een heel aantal opbergmogelijkheden die in de vorige wel zaten (zonnebrilvakje bij binnenspiegel is nu weg, opbergbakjes onder de stoelen ook weg, opbergvak in de armsteun is ook weg). Tevens ook wat soberder uitgevoerd qua interieur vind ik...chrome afwerking op de bedieningsknopjes van elektrische stoelverstelling zijn ook weg. Zo ook het bekende afdekklepje van de bekerhouders dat weg is. Tevens is het panoramadak minder mooi afgewerkt - ik zie nu de schroeven van de dakrails zitten, bij de vorige was dat 1 groot dak met mooie rubber afwerkstrip. Nu is het dak in 2 gesplitst met rare knop om achterste scherm te openen/sluiten en voorste knop is voor zowel openen van dak als het scherm.

    Qua motor nu meer pk's dan de vorige (2.0 TDI Ultra was dat) echter vond wel dat gaspedaal van de C8 wat trager reageerde dan ik gewend was. Heb dat opgelost door een " tuningbox fusion" in te bouwen. Daar zit namelijk een 'pedaal respons' tuning module bij waarmee ik de respons van het gaspedaal zelf kan aanpassen in iets van 9 verschillende niveaus. Tevens kan ik respons van de motor ook aanpassen via een app op de iphone (eco, comfort en race). Heb nu ook 50pk meer en 75Nm meer wat het nog fijner rijden maakt. Zou ook zuiniger moeten zijn, maar daar kan ik niets over zeggen want na de eerst 2000km zat die box er al in. Wat ik wel weet is dat die mild hybride aardig onzuinig is als je er met een aanhanger met huif achter rijdt. Net een retourtje zuid-frankrijk gedaan en met een last van 700kg en gewoon 130km op de franse snelweg was verbruik toch meer dan 12l/100km.

    Ben geen chroom hater dus heb ook chroomstripjes geplaatst onderaan de voorzijde op de S-line bumper, aan beide zijden op dat grijze vlak.
    Verder nog wat VCDS aanpassingen laten doen:
    Lane-Assist instelling onthouden - moet ik nog laten doen
    Parkeerrem automatisch - moet ik nog laten doen
    Laptimer / Rondetijden in Virtual Cockpit activeren - is gedaan
    AutoLock in MMI instelbaar - moet ik nog laten doen
    Dagverlichting in MMI instelbaar - moet ik nog laten doen
    Dagrijverlichting achter activeren & Dagrijverlichting, achterlichten activeren - is gedaan
    Wireless CarPlay - is gedaan
    Alarm bevestigen met claxon - is gedaan
    Comfortknipperen - is gedaan, aangepast naar 5x
    Video in Motion - is gedaan
    Dagrijverlichting LED, deactivering in MMI / Virtual Cockpit - moet ik nog laten doen
    Handrem, automatisch activeren bij contact-uit - is gedaan
    Stilstand en dan wegrijden, grens aanpassen Auto Hold Function (AHF) / Auto Vehicle Hold (AVH) - laat ik niks aan doen
    Tellertest activeren in Virtual Cockpit - is gedaan
    Veiligheidsgordel, waarschuwing in Virtual Cockpit deactiveren - laat ik niks aan doen

    is dit genoeg chit chat? :-)
    Heb je opbergpakket genomen?

    Waarom niet gelijk alle vcds aanpassingen laten doen?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  10. #69
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard A6 C8 algemeen

    opbergpakket....eeuhh, ik ging er vanuit dat die bakjes er gewoon in zouden zitten omdat ze in de vorige ook zaten. Dus het opbergpakket zou die zonnebril houder, bakjes onder stoelen en in de armsteun moeten zijn? Had ik dat maar geweten. Heb nu de handgreep van de bestuurder er afgehaald en daar zo'n opbergvakje geplaatst. De rest dan maar in het handschoenvakje wat ook kleiner lijkt doordat de DVD speler daar nu in zit. Bij de vorige MMI Plus zat die dacht ik gewoon onder de MMI.

    Alle VCDS aanpassingen...toen ik dat liet doen, was er volgens mij nog niet zoveel bekend van alle mogelijke aanpassingen. Dus als ik weer een keer tijd heb ga ik dat laten doen.
    Laatst gewijzigd door Dutchstorm; 30-10-19 om 08:57.

  11. #70
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Van harte @Dutchstorm
    Ben benieuwd naar 'chroomstrips op S line bumper"? Ik overweeg nog steeds om de grijze inzetstukken te vervangen door de chromen/aluminium inzetstukken van de S6.

    Opbergpakket had géén zonnenbrillenhouder omvat, helaas. Dat vakje mis ik ook enorm. Heb je info (en beeld) van houder die jij op plek van handgreep hebt geplaatst?

    Chromen knoppen stoelverstelling heb ik wel, maar dat is dan mogelijk onderdeel van comfortstoelen of van valcona leer? En afdekkapje bekerhouders ontbreekt inderdaad bij de standaard aluminium inleg. Bij houtinleg zit er wel een klepje. Maar...op motor-talk.de is info te vinden over montage van de A7-unit want die heeft bij S line aluminium wél een afdekkapje
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  12. #71
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Van harte @Dutchstorm
    Ben benieuwd naar 'chroomstrips op S line bumper"? Ik overweeg nog steeds om de grijze inzetstukken te vervangen door de chromen/aluminium inzetstukken van de S6.

    Opbergpakket had géén zonnenbrillenhouder omvat, helaas. Dat vakje mis ik ook enorm. Heb je info (en beeld) van houder die jij op plek van handgreep hebt geplaatst?

    Chromen knoppen stoelverstelling heb ik wel, maar dat is dan mogelijk onderdeel van comfortstoelen of van valcona leer? En afdekkapje bekerhouders ontbreekt inderdaad bij de standaard aluminium inleg. Bij houtinleg zit er wel een klepje. Maar...op motor-talk.de is info te vinden over montage van de A7-unit want die heeft bij S line aluminium wél een afdekkapje
    Dat klepje had ik de bestelnummers ook al van gevonden maar vind iets van meer dan €130 beetje te gek voor een klepje:
    4K1862533B 4PK Houder €54,10
    4K1864365A 2UD Deksel €79,50

    Info komt van: https://www.motor-talk.de/forum/abde...00.html?page=5

    Verder is mijn config als volgt:
    A6 Avant 40 TDI s-tronic S line edition
    kleur: Daytonagrijs
    opties:
    Ambienteverlichting
    Bedieningselementen in zwart glas-optiek met haptische feedback inclusief uitgebreid aluminiumoptiek
    Bekleding leder/alcantara in zwart
    DVD speler
    Zonder motoraanduiding
    Panoramadak
    Metallic lak daytonagrijs
    privacy glass achter
    verwarmbare voorstoelen
    elektrisch wegklapbare trekhaak
    lichtmetalen velgen 19" 5-dubbelspaak design
    Verstelbare hoofdsteunen met x-verstelling
    En verder een set wintermatten voorin.

    De chromen strips komen uit China en passen perfect. Ook goede kwaliteit:


    En het handvat vervangen ging heel snel. Ik had eveneens in China een houder besteld en daar zat een apart plat schroevendraaiertje bij om de clips uit het handvat te klikken en dan klik je de brillenhouder er zo weer in. Niks schroeven!
    Zal zo ff foto’s zoeken en hier plaatsen.



    Deze brillenhouder



    Deze “deurvergrendelingkapjes”



    en deze logo leds...maar die heb jij (Ketelapper) ook al had ik toen gelezen.

    Zal morgen ff foto’s maken van de chroomstrips op mijn wagen en de brillenhouder in de wagen.
    Laatst gewijzigd door tom; 04-11-19 om 16:02.

  13. #72
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard







    Laatst gewijzigd door tom; 04-11-19 om 15:59.

  14. #73
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Dank voor de vele info en plaatjes!
    Die brillendoos moet ik ook maar eens gaan zoeken, supertip
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #74
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard



    en heb maar extra bakje met bekerhouder aan voorzijde gezet aangezien ik toch meestal alleen in de auto zit.


    Gaspedaal response unit
    Laatst gewijzigd door tom; 04-11-19 om 16:00.

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Allemaal mooi gedaan maar het is ergens toch ook erg dat je bij een auto in die prijsklasse je moet behelpen met Chinese zelfbouwpakketten of belachelijk veel opties aanvinken...

    Zelf mis ik niet zoveel opbergmogelijkheden maar eens je zo'n vakjes / houders / ... gewoon bent, valt het tegen als Audi ineens beslist dat te veranderen.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

  17. #76
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Allemaal mooi gedaan maar het is ergens toch ook erg dat je bij een auto in die prijsklasse je moet behelpen met Chinese zelfbouwpakketten of belachelijk veel opties aanvinken...

    Zelf mis ik niet zoveel opbergmogelijkheden maar eens je zo'n vakjes / houders / ... gewoon bent, valt het tegen als Audi ineens beslist dat te veranderen.
    Idd, in deze prijsklasse had ik ook anders verwacht (ook omdat de vorige A6 het had)...maar kan ook aan mij liggen. Neem mss gewoon teveel mee...snoepjes, mintjes, nagelknipper, toegangsbadge, portefeuille, telefoon, parfum, winkelkar muntjes,....en met die glazen panelen moet ik ook nog poetsdoekjes binnen bereik hebben om die vingers er af te poetsen

  18. #77
    Dutchstorm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard


    Nog wat plaatjes van subtiele veranderingen. (Ook die lelijke stickers van kopsteunen achter weggehaald)



    Laatst gewijzigd door tom; 04-11-19 om 16:03.

  19. #78

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    47
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    Hallo !

    Ik ben sinds feb/mrt in het bezit van een Audi A6 40TDI Black Edition S-Line (met nog een hoop andere opties ).
    Ik ben best tevreden over de wagen maar had toch graag wat info gekregen van jullie omtrent volgende vragen:
    - ik ben aan het twijfelen om de motor te laten tunen om toch de reactiesnelheid van de versnellingsbak wat te verhogen. Soms reageert hij net "te laat" (bijvoorbeeld: als je stilstaat aan een rotonde en wilt vertrekken om nog voor iemand de rotonde op te rijden dan reageert de auto een 1-2 seconden later... wat zeer lastig is want dan lijkt het alsof je net voor iemand met opzet de rotonde oprijdt). Heeft er iemand al ervaring met het tunen van de motor? Zo ja, wat heb je dan laten doen (of zelf gedaan) en hoe makkelijk is dat omkeerbaar te maken?
    - diffusor: ik heb hier al wat berichten gelezen dat je de huidige diffusor achteraan kan laten vervangen in de garage door een S6-diffusor. Maar als ik die vraag stel in mijn officiele Audi garage schijnen zij van niets te weten. Heeft er iemand hier meer input over?
    - VAGCodings: ik had ook wat info gevonden over de mogelijke aanpassingen hieraan maar had toch graag geweten wie/wat al heeft laten aanpassen en/of er mogelijk hier problemen kunnen in ontstaan. (geen ervaring whatsoever op dit, vandaar de vraag)

    Thanks voor de input !!

  20. #79
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 C8 algemeen


    @tomhades

    Diffusor: in DE is de informatie met onderdeelnummers etc. zo voor handen
    https://www.motor-talk.de/forum/umru...59.html?page=1
    Bijvoorbeeld op pagina 2, post van 10 maart 21.44u staat afbeelding met onderdeelnummers.

    Coderingen: zie o.a. mijn showroom-topic. Fijn verzorgd door @Carpediem
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  21. #80

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 C8 algemeen

    ter info, reactie van audi nav aankaarten probleem versnellingsbak, dat er geen andere klachten gekend zijn is uiteraard dikke zever, er zijn intussen tal van klachten:



    Naar aanleiding van uw bericht stellen wij vast dat de garage de opmerking
    van de klant noteerde en uitgebreid besprak met onze technische dienst.

    In tegenstelling tot wat u beweert zijn er geen algemene klachten
    omtrent het schakelgedrag van de Audi A6 50TDI Tiptronic bekend. Ook aan de
    constructeur werd deze vraag gesteld die bevestigt niet van dergelijke klacht
    op de hoogte te zijn in België, noch in Europa.

    Het schakelgedrag van de Tiptronic is dus zeker niet ondermaats te noemen en de
    veiligheid komt hierdoor geenszins in het gedrang.

    Voorts dienen wij u te melden dat er geen mechanische noch softwarematige
    afwijking kon worden vastgesteld door de garage en dat de wagen conform is
    aan de voorschriften van de constructeur. De standaardwaarden voor de
    versnellingsbak werden door de garage uit voorzorg opnieuw aangeleerd.

    Rekening houdend met deze elementen zijn wij van oordeel dat de wagen geen enkel (al dan niet verborgen) gebrek vertoont.
    De constructeur heeft daarom ook niet de intentie om de software van deze
    wagens te wijzigen.

    Tot slot delen wij u graag mede dat wij onze klanten steeds aanraden een
    testrit te maken met een gelijkaardig voertuig bij de garage of in het Audi
    Contact Center alvorens deze te bestellen en gaan wij ervan uit dat u volledig geïnformeerd dit voertuig kon bestellen en op de hoogte was van
    het schakelgedrag van versnellingsbak type Tiptronic 8 verhoudingen.

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •