Enkele dagen geleden kreeg ik in mijn Audi A6 C8 uit 2019 de mededeling dat mijn Audi connect licentie bijna is verlopen. Ongeveer een jaar geleden was op de Audi website te lezen dat met 3 jaar verlengen 150 euro zou kosten (schappelijk). Maar als ik nu in de myaudi app kijk dan kost verlengen 185,- per jaar (andere optie is 18,95 per maand). Volgens de website van audi zouden er meerdere pakketten en langere verlengopties mogelijk zijn: "Daarna is het gebruik te verlengen voor periodes van één, twee of drie jaar, waarbij u kunt kiezen uit alleen verkeersinformatie of het volledige infotainmentpakket."

Weet iemand of het mogelijk is om een ander pakket en/of een pakket voor 3 jaar aan te schaffen?

Als we het dan toch over Audi connect hebben: laatst kwam ik er achter dat je met de term 'online zoeken' via de spraakbediening naar locaties kan zoeken anders dan op adres (bijvoorbeeld 'Brabanthallen'). Best handig, waarna ik mij meteen afvroeg of er nog meer handige spraakcommando's zijn. Ik kan echter nergens een lijstje vinden met alle mogelijke spraakcommando's (niet in het instructieboekje maar ook niet in het menu, althans geen volledige lijst). Weet iemand of er een volledige lijst met alle spraakcommando's is voor een Audi A6 C8?