Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 45TDI accu laag/alles schakelt uit

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    42
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard 45TDI accu laag/alles schakelt uit

    Ik heb audi a6 2019 45tdi quatrro. Was zeer tevreden tot vandaag onderweg naar vakantie.

    Eerste accu / elektrish storing melding, dan volg alle meldingen, airco schakelt uit, beperk rijden melding, rijban melding, abs-esp
    Melding (dus alle meldingen volgen op
    Scherm dat ze beperk/uitgeschakelt
    Zijn) dan rood accu stop auto melding en ik kon gewoon niet meer gas geven/rijden. Auto aan de kant…

    Ze hebben 12v accu opgeladen dan los auto draaid maar
    Zodra ze batterij meten (12v) geef 9v aan… en auto kan je niet in D of N schakelt meteen naar park… als ze weer iets langer opladen dan net wilt even rijden maar geen min weer in P en accu trek
    Leeg…

    Ik zag a6 en a7 bekend 48v accu klachten zijn?
    Dealer vervang 48v als oplossing maar andere forum lees ik dat ze 12v en 48v eerste vol
    Laden en reset en op
    Youtube is zelfs film over zelfde dus mildhybride dat 48v accu word door draden bruggen hersteld…

    Iemand ervaring mee??

    Ergste ik bel audi belgie ze geven aan dat import
    Is dus geen wegenwacht hulp (auto is van 2019 mei) en garage waar ik gekocht heb is tot 3 aug. Op vakantie 😩
    Laatst gewijzigd door secgsm; 17-07-22 om 21:34. Reden: Update

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    42
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 45TDI accu laag/alles schakelt uit

    Update na google kom
    Ik achter blijkbaar audi a6 en a7 mildhybride 2018 - heden hebben 48v accu storing (zelf video op youtube over dit klacht). Helaas garage waar ik gekocht heb is tot augustus op vakantie. Maar andere garage die heb bekijken al
    Vast gesteld dat 48v accu leeg is alleen ze willen niet opladen en testen ivm weinig kennis en garantie geval is dat ze niet tegen kosten nog fouten willen maken

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •