Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Update digitale stratenkaart Europa 2023 werkt niet

  1. #1

    Standaard Update digitale stratenkaart Europa 2023 werkt niet

    Vraagje heren wat doe ik fout.

    Ik kan nog tot 17-07-2023 via myaudi.nl mijn navigatie update 2023 gratis downloaden en installeren.
    Nou is het zo geweest dat ik een poosje de software niet kon downloaden bij het klikken op de link kreeg je een foutmelding dat het bestand niet gedownload kon worden.
    Nu is het zo sinds vorige week dat ik de software wel kan downloaden maar zoals in de omschrijving pak ik de Zip bestand uit op een 32GB Fat32 geformatteerde zowel usb als Sd kaart tot hier gaat het goed.
    Zowel de Usb als de Sd-kaart worden bij aansluiten in de auto herkend door de auto en word er aangegeven Update bestanden gevonden maar bij starten van de installatie geeft het systeem aan onbekende fout update kan niet geïnstalleerd worden zowel bij de Sd-kaart als bij de Usb-stick


    .araba.jpg

  2. #2
    MelvinvdC's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    40
    Posts
    89
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Update digitale stratenkaart Europa 2023 werkt niet

    Ik heb inmiddels meerdere keren deze update via een sd-kaart (online doet hij namelijk alleen het gebied waar je regelmatig bent) gedaan. Dit gaat meestal probleemloos, wel is het verstandig om nadat je het systeem hebt ingeschakeld 5-10 min te wachten tot hij volledig is opgestart en dan pas de sd kaart te plaatsen. Als je de eerste keer een foutmelding krijgt werkt het bij wel wanneer je de sd kaart er uit haalt, 10 sec wacht en hem er op nieuw in stopt. Mocht het nog steeds niet werken misschien een andere sd kaart proberen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2024
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Update digitale stratenkaart Europa 2024 werkt niet

    Ik ga even verder in deze topic om geen nieuwe topic (eventueel nutteloos) aan te maken.

    Onlangs een tweedehands A6 gekocht (bwj 2019).

    Ik heb het Audi pakket connect navigation & infotainment aangekocht voor 1 jaar.

    Oorspronkelijk stonden er kaarten op van 2022. Ik heb de kaarten van 2023 kunnen downloaden via my.audi.com en heel gemakkelijk kunnen installeren.

    Als ik nu naar my.audi.com kijk, zie ik een update naar versie 2024. Als ik deze download, heeft deze dezelfde bestandsnaam als die van 2023. Ik heb deze toch gedownload en op een memstick geplaatst. Nadat de installatie werd opgestart in de auto, meldt deze na een tijdje "De gegevens zijn actueel".

    Heeft er iemand al de kaarten van 2024 kunnen downloaden/installeren of is dit een foutje op de site?

    2024-04-29 07_44_42-myAudi – Audi A6 Avant - Opera.png

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    360
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Update digitale stratenkaart Europa 2024 werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huari Bekijk Berichten
    Ik ga even verder in deze topic om geen nieuwe topic (eventueel nutteloos) aan te maken.

    Onlangs een tweedehands A6 gekocht (bwj 2019).

    Ik heb het Audi pakket connect navigation & infotainment aangekocht voor 1 jaar.

    Oorspronkelijk stonden er kaarten op van 2022. Ik heb de kaarten van 2023 kunnen downloaden via my.audi.com en heel gemakkelijk kunnen installeren.

    Als ik nu naar my.audi.com kijk, zie ik een update naar versie 2024. Als ik deze download, heeft deze dezelfde bestandsnaam als die van 2023. Ik heb deze toch gedownload en op een memstick geplaatst. Nadat de installatie werd opgestart in de auto, meldt deze na een tijdje "De gegevens zijn actueel".

    Heeft er iemand al de kaarten van 2024 kunnen downloaden/installeren of is dit een foutje op de site?

    2024-04-29 07_44_42-myAudi – Audi A6 Avant - Opera.png
    Ik heb ook via my audi de update van 2024 voor onze A8 gedownload ,had ook de kaarten van 2022 er opstaan , na installatie blijkt de versie van 2023 te zijn ... (V03959807SP_P0660_EU_2023.3),recentere versie nog niet verkregen... dus hetzelfde probleem als U ook ervaart

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •