Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    57
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

    Hallo,

    Sinds begin oktober ben ik de gelukkige eigenaar van een Audi A6 Avant TFSIe 55. Ik heb toen via de Audi-shop/app, om uit te proberen, een maandlicentie gekocht voor 'Audi connect remote & control'. Dit licentie is per 10-11-2023 verlopen. Als ik de licentie nu wil opnieuw wil verlengen via de Audi-shop, zie ik wel de verloopdatum staan maar krijg ik niet de mogelijkheid een nieuwe licentie voor een maand of jaar aan te schaffen.
    Audi connect remote control-probleem.jpg
    Na contact met Audi-support en veel over- en weer gemail, kreeg ik uiteindelijk terug dat er "problemen zijn met de webshop". Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die dit probleem ervaren of dat die reactie meer is om "er van af te zijn" en de call te kunnen sluiten.

    Groet,
    John.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard re: Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

    Hey, deze was bij mij vorige maand ook vervallen maar sinds dinsdag is dit gratis en zomaar verlengd tot 2030. Misschien dat het bij jou ook aangepast wordt en daardoor niet te bestellen is?
    Laatst gewijzigd door nicojanssens; 30-11-23 om 21:42.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    57
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicojanssens Bekijk Berichten
    Hey, deze was bij mij vorige maand ook vervallen maar sinds dinsdag is dit gratis en zomaar verlengd tot 2030. Misschien dat het bij jou ook aangepast wordt en daardoor niet te bestellen is?
    Hallo Nico,

    Bedoeld je dat bij jou de "Audi connect remote & control" op 2030 staat?

    Bij mij staat deze op "beschikbaar tot: 10-11-2023"; De "Audi connect smartphone key" die staat wel op "beschikbaar tot: 09-10-2030". Helaas is bij "Audi connect remote & control" geen mogelijkheid om een aankoop te doen. Terwijl dit bij "Audi connect navigatie & infotainment", waar als status "verlopen" staat wel mogelijk is. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de status bij ""Audi connect remote & control" niet klopt en dat dit ook 'verlopen' moet zijn voordat ik een nieuwe aankoop/verlening ervan kan bestellen.

    2023-12-01_103546.jpg

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

    Hey, ja bij mij staat die ook tot 2030 alleen staat er bij mij control niet bij, geen idee wat dat inhoud. Alles buiten de navigatie is tot 2030.
    Scherm*afbeelding 2023-12-01 om 13.46.13.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door nicojanssens; 01-12-23 om 12:46.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    59
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

    Ook bij mij krijg ik een mail dat Connect en navigatie verlopen is. Verlengen is onmogelijk. Ik bel en mail me rot maar Audi geeft weer eens niet thuis! Audi A5 uit 2019!
    Laatst gewijzigd door rwkrol; 25-02-24 om 16:26.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    57
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rwkrol Bekijk Berichten
    Ook bij mij krijg ik een mail dat Connect en navigatie verlopen is. Verlengen is onmogelijk. Ik bel en mail me rot maar Audi geeft weer eens niet thuis! Audi A5 uit 2019!
    Ik had hetzelfde.. na veel over- en weer gemail is het uiteindelijk weken later opgelost... Vooral regelmatig om statusupdates vragen om de aandacht erop te laten houden.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    59
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Probleem met verlengen licentie Audi connect remote & control

    Dat klopt ook bij mij. Na heel veel bellen en mailen kon ik vandaag toch verlengen. Vreemd dat ze melden dat de functie gedeactiveerd wordt en dat je dan niet kan verlengen. Die mail dat de functie uitgezet wordt klopt dus niet met het moment dat je kunt verlengen. Zouden ze toch wat aan moeten doen.

  8. Ad

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •