Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Zwarte grill/zwarte raamlijsten, origineel of zelf doen?

  1. #1
    pvandongen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    40
    Posts
    119
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A7

    Standaard Zwarte grill/zwarte raamlijsten, origineel of zelf doen?

    Mijn A7 was bij aankoop enkele weken terug uitgerust met matzwarte raam/deurlijsten en een hoogglans gril waarvan de origineel chrome strips met plasti-dip mat zwart waren gemaakt.
    Van een afstandje zag dit er prima uit, maar ik stoorde me toch aan de matige kwaliteit.

    Ik ben benieuwd of iemand me de volgende info kan verschaffen:
    - Bestaat er origineel audi een geheel zwarte gril? Of zal ik toch zelf aan de slag moeten met bijv. Plasti dip of de chrome strips laten wrappen.
    Nu wat zoeken op internet ben ik alleen deels zwart icm chrome strips tegengekomen, of imitatie helemaal zwart.

    - Bestaan er voor de Audi A7 origineel zwarte deur/raamlijsten en zo ja zijn deze enigszins te vervangen? Ik heb nu prijsopgaaf gedaan voor wrappen, maar wellicht is origineel zwart een nog betere (slijtvastere) optie.

  2. #2

    Standaard Re: Zwarte grill/zwarte raamlijsten, origineel of zelf doen?

    Beste , ik heb mijn raamlijsten gloss zwart laten wrappen maar de gril heb ik gewoon vervangen naar een zwarte grtz

  3. #3
    pvandongen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    40
    Posts
    119
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Zwarte grill/zwarte raamlijsten, origineel of zelf doen?

    Een kleine update, de raamlijsten liggend op de portieren heb ik ondertussen origineel Audi bij Audi Parts Veghel aangeschaft. De bovenste raamlijsten en die om het achterste ruitje zullen binnenkort gewrapt worden.
    De grill ben ik nog aan het overwegen of ik een nieuwe koop of laat wrappen.

    @Nicolaay ik zag dat er verschillende types grillen zijn voor de A7, welke grill heb je gekozen? Ik zou er 1 willen die geheel glans zwart is, maar ben nog niet achter het goede artikelnummer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •