Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Buitenspiegel klapt te ver in

  1. #1

    Standaard Buitenspiegel klapt te ver in

    Mijn rechter automatische inklapbare buitenspiegel klapt zover in dat deze tegen het buitenraam aankomt. (Met als resultaat kleine krasjes op het raam) op dit moment heb ik de functie inklappen uitgeschakeld.
    wie weet hoe ik dit makkelijk kan oplossen zonder naar de dealer te hoeven gaan?

    thanks!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Buitenspiegel klapt te ver in

    Heeft de spiegel een tik gehad? Anders handmatig helemaal naar buiten toe klappen. Dus de andere kant op en dan weer terug naar uitgeklapte stand. Waarschijnlijk is het een tandje versprongen. Anders wordt het een nieuwe zijspiegel plaatsen....hoef je niet naar de dealer voor toe hoor.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Standaard Re: Buitenspiegel klapt te ver in

    Goedemorgen Rainesh,

    De buitenspiegel heeft geen klap gehad. Hij is een paar weken gelden afgeleverd en ook toen is de spiegel bijgesteld vanwege dit probleem.
    Ik heb de buitenspiegel nu geheel naar achteren geklapt en weer in zijn oorspronkelijke stand terug gezet. Maar helaas ook nu nog hetzelfde probleem.
    Ik zag wel een schroef zitten bij het volledig naar achteren klappen. kan ik hem hiermee handmatig afstellen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •