Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 22

Onderwerp: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

  1. #1
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Goedendag, ja, de titel is gelijk al duidelijk...
    Ik heb een gaaf Audi A8 stuur met stuurverwarming op de kop getikt, en toevallig dezelfde kleur als wat ik al in mijn Audi A7 heb.

    Mijn huidig Audi A7 stuur:


    Stuur in een Audi A8 met dezelfde bruine tint, met stuurverwarming:


    Ik heb hem nog niet compleet, maar airbag en cover zullen het probleem niet worden, die kan ik bestellen:


    Het 4-spaaks Audi A8 stuur vind ik gewoon wat mooier, hij is ook een centimeter groter in diameter.
    Maar het gaat om de stuurverwarming.
    De vraag wordt nu of ik hiervoor een connectortje zal aantreffen als ik het stuur zou vervangen.
    Het kan ook nog zijn dat ik de voedingssleepring moet laten vervangen.
    En de boardcomputer moet misschien via VCDS verteld worden dat het stuur een knopje heeft voor de stuurverwarming.
    Heeft iemand daar ervaring mee?
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Mijn vermoeden is dat je straks alleen de airbag moet inleren omdat die anders is, aangezien je al stuurbediening hebt zal ook die verwarming er in wel werken via je huidige sleepring.
    In vcds wel verwarmd stuur aanpassen inderdaad.

    Maak het eerst eens compleet en zet het er op, dan zie je al snel wat er nog niet klopt toch? Zeker als je vcds hebt.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Volgens mij moet je toch je sleepring aanpassen, stuurverwarming zit er niet std op, maar dat is simpel te checken. En die schakelaar naar de stuurverwarming is dan intern .. of een vinkje in de stuurmodule, evenals de flippers activeren. Die kleur airbag is vlgs mij niet eenvoudig te vinden? Een duur dingetje nieuw. Je zou nog kunnen overwegen om een ander exemplaar te spuiten met Colourcoat interieurlak.

    En die airbag moet dan 2 ontstekers hebben (4G-A6/A7, of 4H-A8) ... dus geen A3 exemplaar (8V) nemen! Airbag hoeft/kan niet gecodeerd worden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robby70; 24-03-21 om 17:48.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  4. #4
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Dankjewel voor jullie adviezen, heel mooi!

    Ik kan het navragen bij van Gestel Autoservice in Veldhoven, die zijn nogal erg goed met dit soort dingen.
    Eerst compleet maken wilde ik doen als ik iets meer zekerheid had of het wel kon. Dat stuur had ik voor een prikkie op eBay gekocht, dus eerst kopen en dan van dichtbij bekijken of hij wel de juiste kleur zou zijn.
    Er zaten hele kleine reliëf afdrukjes in, alsof er iets voor lange tijd tegen het stuur of op het stuur gelegen heeft. Ik heb daar een warme föhn op gezet en toen trok dat heel mooi vlak. Het zal dus bij de autohandelaar in de USA gebeurd zijn, in zijn magazijn. Leder is in perfecte conditie, zonder krasjes of wat dan ook en de kleur komt exact overeen.
    Het stuurwiel is zelfs een centimeter groter in diameter, wat niet opvalt maar ook dat vind ik iets mooier. Maar vooral die stuurverwarming in de winter, dat lijkt me wel wat.

    Ik kan nu verder te kijken om dit compleet te maken. Ik kon op eBay nergens een juiste cover in deze bruine kleur vinden. Ik heb zo'n vermoeden dat die de klap van een airbag niet overleeft. Dit soort items komt natuurlijk uit sloop auto's is gecrasht zijn en zijn dus altijd incompleet. Het is geen haastklus, gewoon even op mijn gemak verder kijken. Op youtube staan filmpjes voor het loshalen en vervangen van een Audi A7 en A8 stuur.

    Ik heb een 7-speed S-tronic DSG, dus heb ik geen flippers op het stuur, die horen bij een tiptronic bak. Het is nog het sterke DSG bak type wat bij de nieuwere Audi A7's niet meer zo is, heb ik me laten vertellen door JDEngineering. Daardoor konden ze bij de stage 5 tuning het koppel wat hoger zetten en ook is een DSG remap uitgevoerd wat de schakelbak veel sneller en veel smoother deed schakelen. Op het Audi A8 stuur dat ik van eBay heb zitten ook geen flippers, maar mijn bak schakelt zo voortreffelijk mooi en snel dat ik het met flipperen niet kan verbeteren of zelfs ook maar evenaren! Liever dus geen flippers aan mijn stuur!
    Laatst gewijzigd door Leonardo2000; 24-03-21 om 19:27.
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  5. #5
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Is dit m : https://allegro.pl/oferta/poduszka-a...ift-9755951237

    Mooie uitvoering in leer!

    Is ook via Ebay te koop zag ik. Voor een nieuwe ben je gauw 850,- kwijt. Tenzij je m bij een Duitse dealer koopt voor 20% minder.

    Die DSG bak werkt juist met flippers, maar ben het met je eens hoor, je gebruikt ze amper omdat je toch zelf niet sneller of beter schakelt!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robby70; 24-03-21 om 20:06.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)


  6. #6
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Maar flippers is wel heel leuk om mee te spelen hoor
    En in alu ook vet om te zien.


    370AA90C-F215-4AF8-9B10-C61FBC3BDC34.jpg
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  7. #7
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Thumbs up Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Is dit m : https://allegro.pl/oferta/poduszka-a...ift-9755951237

    Mooie uitvoering in leer!

    Is ook via Ebay te koop zag ik. Voor een nieuwe ben je gauw 850,- kwijt. Tenzij je m bij een Duitse dealer koopt voor 20% minder.

    Die DSG bak werkt juist met flippers, maar ben het met je eens hoor, je gebruikt ze amper omdat je toch zelf niet sneller of beter schakelt!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Oh wauw! Dank je voor deze link! Zo'n lederen kap is wel veel mooier!
    D4 wil zeggen dat het 2011+ model is, dat is goed. Maar de kleur lijkt net even anders, maar is veel beter dan een zwarte kap!
    Ik heb hem gekocht, want ze liggen in de bruine kleur niet voor het oprapen...

    Dit stuur heeft geen flippers, lijkt me niet dat die er zomaar op te zetten zijn...
    En ze zouden idd alleen maar voor het visuele aspect zijn...
    Ik heb een S-tronic DSG met dubbele koppelingsplaten, die worden toch altijd zonder flippers geleverd?
    Laatst gewijzigd door Leonardo2000; 25-03-21 om 02:22.
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  8. Ad
  9. #8
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Top .. je had de kleurcode (09S?) kunnen checken natuurlijk! In principe kunnen alle automaat bakken in de A6,A7 (4G) met flippers uitgerust, zelfs de multitronic .. en ja zelfs flippers kunnen achteraf in het stuur ingebouwd, maaar dan heb je weer andere MFL knoppen nodig, waar de aansluiting daarvoor op zit .. hoop gedoe, maar wel te doen! Kwestie van een afgeragt donorstuur kopen met flippers. (Je oude S line stuur is over het algemeen geliefder dan de 'standaard' vierspaaks)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robby70; 25-03-21 om 08:38.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  10. #9
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Ik had de kleurcode niet zien staan. Maar er was weinig keuze in bruine lederen kappen. En zelfs kunststof in dezelfde kleur als mijn stuur kwam ik niet tegen, dus dan maar even deze gekozen. Op foto's blijft het toch moeilijk om kleuren te vergelijken, het is afhankelijk van omgevingslicht en camera instelling.
    Ik zie het ding wel verschijnen en eenmaal in handen kan ik hem op het stuur leggen om te zien hoe het uitkomt.

    Een zwarte kap op een bruin stuur ziet er gewoon niet uit (plaatje van een Audi A8):


    Ik had al gezien dat er meer vragen zijn om een vierspaaksstuur te vervangen voor een driespaaksstuur.
    Wat daar nu de gedachte achter is... Ik vind zo'n extra spaak echt niet in de weg zitten.
    Het driespaaksstuur is een centimeter kleiner in diameter, ook niet iets dat je echt merkt bij het sturen, maar sportstuurtjes zijn over het algemeen iets kleiner.
    Ik kwam de driespaaks niet tegen met stuurverwarming. En ik vind de brede platte A8 airbag kap mooier dan de saaie ronde kap van de A7.
    En leder dan weer luxer dan kunsstof. Ik ben echt zelf ook heel nieuwsgierig hoe het er bij elkaar uit zal zien...

    De twee spaken waarachter normaal de flippers zitten zijn bij mij mooi met leder dicht gestickt. Daar ga ik maar geen gaten in maken voor flippers...
    Maar chrome flippers zijn idd mooi, als het maar de originele zijn en niet zie vreselijk lange lelijke dingen uit China...

    Standaard bewaar ik de onderdelen die uit mijn Audi A7 komen, voor als ik hem weer eens verkoop. Je weet nooit wat de volgende eigenaar wil...
    De plastic subwoofer zit ook niet meer onderin de bak, er staat een actieve Focal subwoofer in de kofferbak die erg mooi past en een veel mooier en heel diep laag geeft, netjes afgeregeld op de subwoofers in de portieren. Zelfs bij hoge volumes blijft het geluid strak. De zwarte plastic Bose subwoofer broodtrommel bewaar ik ook...
    Laatst gewijzigd door Leonardo2000; 26-03-21 om 01:14.
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  11. #10
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Goed bezig, belangrijkste is ook wat je zelf mooi vind. Je dashboard is wel zwart als ik op de foto kijk?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  12. #11
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Nee, dat is misschien niet goed zichtbaar, mijn dashboard is 'Veenbruin', zoals Audi dat zelf noemt:
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  13. #12
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Volgens mij heb ik trouwens nog zo'n bruine airbagkap liggen. Zal na t weekend ff kijken, is makkelijk om te zetten op die zwarte van je!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  14. #13
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Volgens mij heb ik trouwens nog zo'n bruine airbagkap liggen. Zal na t weekend ff kijken, is makkelijk om te zetten op die zwarte van je!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Dag Robbie, ja mooi kijk maar eens.
    Bij het vierspaaks Audi A8 stuur dat op eBay heb gekocht zit helemaal geen kap en airbag. Het stuur komt denk ik uit een gecrashed Audi A8 waarin de airbags afgegaan zijn...

    Het fotootje dat ik liet zien met een bruin stuur met zwarte kap kwam van internet, even om te laten zien dat een zwarte kap er niet zo mooi uitziet.

    Ik heb zelf nog geen airbag met bruine kap, maar heb de lederen kap met airbag pas op eBay gekocht na een tip in dit topic.
    Maar je hebt wel kans dat die kunststof kap van jou wel "veenbruin" is, exact de goede tint dus.
    Ik denk dat de mooie bruine lederenkap die ik nu gekocht heb een andere tint bruin is.
    Ik weet dus nog niet of dat wel goed staat...

    Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  15. #14
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Volgens mij heb ik trouwens nog zo'n bruine airbagkap liggen. Zal na t weekend ff kijken, is makkelijk om te zetten op die zwarte van je!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Dag Robby,
    ik zit nog te wachten op de lederen airbag kap. Die komt van eBay, door een tip, ook van jou.
    De kap kan de komende week wel binnen komen, denk ik...
    Mvg. Leo

    Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  16. #15
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Die veenbruine kap die ik nog had liggen heb ik een tijdje geleden weggegooid, omdat daar geen interesse op Ebay voor was. Maak maar even een mooie foto als je de airbag hebt


    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  17. #16
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Ik heb hem nog niet binnen, ik heb deze week thuis gewerkt, hij komt op kantoor binnen.
    Ik ben zelf ook heel benieuwd hoor!
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  18. #17
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Die veenbruine kap die ik nog had liggen heb ik een tijdje geleden weggegooid, omdat daar geen interesse op Ebay voor was. Maak maar even een mooie foto als je de airbag hebt


    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Ja, af en toe moet je wel eens wat opruimen, dat begrijp ik wel.
    Maar wel bedankt voor je attentie en het zoeken!
    Ik heb hem nog steeds niet binnen, duurt al wel wat lang...
    Ik ben zelf ook heel benieuwd...

    Update:
    25-04-2021, de bruine lederen cover met airbag is nog niet binnen...
    Laatst gewijzigd door Leonardo2000; 25-04-21 om 00:52.
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  19. #18
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Als je oude stuur geen verwarming heeft moet de sleepring vervangen worden omdat je een extra stekker mist. Ook moet de bekabeling aangepast worden omdat bij een verwarmt stuur een hoger vermogen voeding erin geplaatst moet worden. Flippers is kwestie van op het stuur hebben zitten en in de software activeren.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  20. #19
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6BlackPanther Bekijk Berichten
    Als je oude stuur geen verwarming heeft moet de sleepring vervangen worden omdat je een extra stekker mist. Ook moet de bekabeling aangepast worden omdat bij een verwarmt stuur een hoger vermogen voeding erin geplaatst moet worden. Flippers is kwestie van op het stuur hebben zitten en in de software activeren.
    Die sleepring had ik al eerder gehoord, maar heb ik wat tegenstrijdige berichten over gelezen.
    Lijkt me wel aannemelijk dat die anders kan zijn...
    Dat er voor stuurverwarming een wat grotere stroom loopt kan best zo zijn.
    Ik meet op de connector van het stuur een (koud)weerstand van 1.8Ω.
    Met een voeding getest, bij 12.0V trekt hij 6.9A (83W) en bij 13.8V trekt hij 7.9A (109W).
    Wordt idd best nog snel warm... Die stroom vind ik nu ook weer niet zo erg hoog...
    Ik zal kijken of ik daar iets over kan vinden...

    Ik zag wel meer foto's waarbij de Audi A7 het Audi A8 model stuur heeft:







    Laatst gewijzigd door Leonardo2000; 28-04-21 om 01:18.
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

  21. #20
    Leonardo2000's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    62
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 3-spaaks stuur vervangen voor A8 4-spaaks stuur met stuurverwarming

    Dag Tom, bedankt voor je bericht. Ik heb de eBay verkoper weer opnieuw bericht moeten sturen, nog steeds heb ik die bruine lederen airbag kap met airbag niet binnen gekregen. De verkoper maakt er helemaal een potje van...

    Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
    Audi A7 3.0 TFSI, ProLine Plus, Stage 5 tuning, 520pk 640nm, beige Valcona lederpakket, inleg generfd essenhout bruin naturel rondom, vloerbekleding en dashboard veenbruin, stoelverwarming, stoelverkoeling, stoelmassage, headupdisplay, privacy glass.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •