Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Wat voor remschijven en blokken voorzijde?

  1. #21
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat voor remschijven en blokken voorzijde?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charif 1979 Bekijk Berichten
    Inmiddels 600 km gereden met de schijven van Zimmermann en blokken van ATE en een prima wegligging kan ik zeggen. Snap ook wel waarom de auto zo slecht remde. Toen de oude schijven waren gedemonteerd schrokken we ons kapot. De binnenzijde van de schijven waren ernstig beschadigd hele happen metaal eruit en diepe groeven. Echt bizar. Dat verklaart dus een hoop. Snap niet dat de vorige eigenaar zo met zijn remmen is om gegaan. Op remmen en banden moet je natuurlijk nooit niet bezuinigen.
    Sluipt er soms langzaam in, en binnenkant zie je minder snel, maar het remt weer als een anker uit gooien begrijp ik, de wegligging zal er niet veel van veranderen of je moet ook gelijk draagarmen gedaan hebben.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #22

    Standaard Re: Wat voor remschijven en blokken voorzijde?

    Inderdaad remt weer helemaal prima. Nee de wegligging is prima. Vind de auto fijner rijden als mijn vorige Audi Q7 uit 2011. Nu nog op zoek naar een mooie set zwarte 20 inch RS7 velgen en dan kan ik weer een tijdje vooruit zeg maar..

  3. #23
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    972
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat voor remschijven en blokken voorzijde?

    Vorige week Zimmerman (356mm) geperforeerd en geventileerd met Brembo blokken gemonteerd onder de 3.0Tdi ipv de TRW set ...wat een genot en wat een verschil zeg!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robby70; 28-06-21 om 08:09.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  4. #24
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat voor remschijven en blokken voorzijde?

    Ja daarom zeg ik, zimmermann is niets mis mee hoor.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •