Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: A7 S-edition...

  1. #1

    Standaard A7 S-edition...

    Audi presenteert Audi A7 Sportback S edition

    • Zeer uitgebreide standaarduitrusting, aantrekkelijke meerprijs
    • Alle A7 Sportback-modellen leverbaar in S edition-uitvoering
    • In beperkte oplage beschikbaar

    Leusden, 14 oktober 2011 – Het leveringsprogramma van de Audi A7 Sportback is uitgebreid met de S edition-uitvoering. Tot de zeer omvangrijke standaarduitrusting behoren onder meer S line en S line interieur, lederen bekleding, MMI navigatie en automatische airconditioning (vier zones). De meerprijs voor de S edition-uitvoering bedraagt € 11.200. De oplage is beperkt.

    De A7 Sportback in S edition-uitvoering zet de stijlvolle sportiviteit van de auto nog eens extra aan. Zo is hij standaard uitgevoerd met S line. Dat omvat 19-inch lichtmetalen velgen, een S line sportonderstel, zwarte interieurbekleding, aluminium afwerkingsaccenten, sportstoelen, elektrisch verstelbare lendensteunen en een multifunctioneel driespaaks sportstuur. Ook S line exterieur met specifieke bumpers, een diffuser achter, verchroomde uitlaateindstukken en diverse S line-aanduidingen (dorpels, voorspatborden) is standaard. Metallic-/pareleffectlak, Valcona leder, het lederpakket (lederen bekleding van middenconsole en portierarmgrepen), de Audi Music interface, MMI navigatie, schakelpaddels aan het sportstuur, automatische airconditioning (vier klimaatzones), Audi parkeerhulp plus, telefoonvoorbereiding, ambienteverlichting en een diefstalarm zijn eveneens inbegrepen bij de standaarduitrusting van de Audi A7 Sportback in S edition-uitvoering.

    Aantrekkelijke meerprijs
    De waarde van alle extra’s die bij de S edition-uitvoeringen van de Audi A7 Sportback standaard zijn, bedraagt € 21.362. De Audi-dealer factureert echter € 11.200 inclusief BTW en BPM. Alle Audi A7 Sportback-modellen zijn leverbaar in S edition-uitvoering. De Audi A7 Sportback 2.8 FSI (150 kW/204 pk) is er bijvoorbeeld vanaf € 70.190. De kleurkeuze is net zo uitgebreid als voor de reguliere A7 Sportback-modellen; - ook de sportieve tint Daytonagrijs Pareleffect is beschikbaar. De Audi A7 Sportback S edition is in beperkte oplage beschikbaar.


    bron:
    www.audi.nl


    Lekker pakketje!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: A7 S-edition...

    Inderdaad een onweerstaanbare uitvoering
    Ben erin geslaagd om hem in de lease te krijgen dus over een paar maanden niet alleen een bezoekend, maar ook rijdend Audi-forum lid !

  3. #3

    Standaard Re: A7 S-edition...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwootje Bekijk Berichten
    Inderdaad een onweerstaanbare uitvoering
    Ben erin geslaagd om hem in de lease te krijgen dus over een paar maanden niet alleen een bezoekend, maar ook rijdend Audi-forum lid !
    Coool, nog leuke extras erop? welke kleur, welke motor...?

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: A7 S-edition...

    Heb voordat ik deze S edition erin kon persen gekeken naar Ijszilver metallic, maar ben nu toch gegaan voor dat mooie Daytona grijs parel-effect. Zoals ik zei, hij pastte net, dus geen verdere toevoegingen meer. Nu zitten er eigenlijk ook wel alle opties op die ik normaliter zou nemen / verwachten / hopen. Motor is de 2.8, maar deze loopt ook zijdezacht en zo vaak zal ik hier in filerijdend Nederland niet boven de 235 km/h kunnen komen :-) dus ik ben een tevreden mens

  5. #5
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 S-edition...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwootje Bekijk Berichten
    Heb voordat ik deze S edition erin kon persen gekeken naar Ijszilver metallic, maar ben nu toch gegaan voor dat mooie Daytona grijs parel-effect. Zoals ik zei, hij pastte net, dus geen verdere toevoegingen meer. Nu zitten er eigenlijk ook wel alle opties op die ik normaliter zou nemen / verwachten / hopen. Motor is de 2.8, maar deze loopt ook zijdezacht en zo vaak zal ik hier in filerijdend Nederland niet boven de 235 km/h kunnen komen :-) dus ik ben een tevreden mens
    Heb in eerste instantie ook gekeken naar de 2.8; gelet op het geringe meerverbruik en CO2 uitstoot, heb ik uiteindelijk gekozen voor de 3.0 TFSI; gaat niet zozeer voor de topsnelheid, als wel de tussenacceleratie en het koppel. Bovendien is op 3.0 TFSI s-tronic en quattro standaard. Verder ben ik zeer tevreden over de optionele stoelventilatie; is zomers een waar genot.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: A7 S-edition...

    Afgelopen woensdag de A7 opgehaald en inmiddels de eerste 1000km gereden. Zoals verwacht loopt de auto als een zonnetje en de combinatie van dat Daytona grijs en de S Edition opties, maken het daarnaast iedere keer een waar feest om in te stappen.

  7. #7
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A7 S-edition...

    Van harte Kwootje! Uiteraard zitten we hier klaar voor de foto's
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: A7 S-edition...

    Thanks Quest. Heb een foto in de showroom gezet. Veel in buitenland geweest dus nog geen tijd om een neutrale serie foto's te maken, maar dit geeft alvast een beetje een beeld van de kleur en de 19 inch velgen. Zal proberen snel meer toe te voegen

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Smile Re: A7 S-edition...

    Heb afgelopen weekend een paar foto's op neutraler terrein kunnen maken tijdens bezoekjes. Gelukkig was het weer ook redelijk dus is de kleur ook vrij goed te zien. Extra foto's derhalve in de showroom.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •