Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 160

Onderwerp: Het Grote A7 Topic!

  1. #21

    Standaard

    de auto zakt iets tov de rijhoogte die daarvoor ingesteld stond volgens mij,daarna als je de deur sluit stijgt ie dan weer(of precies andersom?) Ke hoort in elk geval
    wel
    elke keer pssssssjttt als je m sluit.idem
    bij de Q7.nooit echt opgelet of ie dan juist stijgt of zakt haha

  2. #22

  3. #23
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooldragon Bekijk Berichten
    de auto zakt iets tov de rijhoogte die daarvoor ingesteld stond volgens mij,daarna als je de deur sluit stijgt ie dan weer(of precies andersom?) Ke hoort in elk geval
    wel
    elke keer pssssssjttt als je m sluit.idem
    bij de Q7.nooit echt opgelet of ie dan juist stijgt of zakt haha
    Gefeliciteerd met je prachtige A7; zul je veel plezier en bekijks aan beleven.
    Mijn ervaring met de luchtvering is als volgt; indien de luchtvering in Dynamic stand staat, de auto wordt afgesloten en na ca. 10 tot 15 minuten weer opent, zakt de auto en hoor je inderdaad lucht ontsnappen.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  4. #24
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Mooie auto, leuk zo'n personal masseur in de auto
    Één puntje wat me opvalt is dat de Audi Multimedia Unit in hoogglans is, is dat bij alle uitvoeringen zo? Valt een beetje uit de toon imho.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  5. #25

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Mooie auto, leuk zo'n personal masseur in de auto
    Één puntje wat me opvalt is dat de Audi Multimedia Unit in hoogglans is, is dat bij alle uitvoeringen zo? Valt een beetje uit de toon imho.
    je kan veel individueel samenstellen, maar volgens mij is dat een van de dingen die standaard zo is.
    Wat me overigens opvalt is dat de display die bij mij in de A7 zit wel degelijk groter is dan de display in de nieuwe A6 van mn collega.


  6. #26
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooldragon Bekijk Berichten
    je kan veel individueel samenstellen, maar volgens mij is dat een van de dingen die standaard zo is.
    Wat me overigens opvalt is dat de display die bij mij in de A7 zit wel degelijk groter is dan de display in de nieuwe A6 van mn collega.
    Yep, dat dacht ik ook. Een inch denk ik, 8" vs. 7" in de A6. Bedankt voor de foto's!
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  7. #27
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Hoe bevalt het HUD? Op de foto lijkt de weergegeven snelheid echt miniscuul Nog twee vraagjes (^^):
    - Zit er ook ambient lighting in de dakconsole? De A8 heeft daar een mooie witte omlijning.
    - Hoe zit het met de kleur van de ambient lighting? Kan je daar nu idd de kleur van aanpassen (rood en wit) of blijft hij wit?
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 24-04-12 om 09:01.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    de hud grootte is een beetje vertekend.het lijkt in het echt alsof het in de verte zit maar dat is expres gedaan zodat je ogen in de verte gefocust kunnen blijven.het moet ook niet te groot worden anders wordt het storend.

    ambiente verlichting is wit en helaas alleen in intensiteit in te stellen.in de A8 is dit standaard ook zo.de kleuren variant is in de A8 een optie

  10. #29
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Van harte met deze prachtige bolide! Velgen icm met de kleur staat lekker stoer. Veel plezier ermee
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  11. #30
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Mooie auto, leuk zo'n personal masseur in de auto
    Één puntje wat me opvalt is dat de Audi Multimedia Unit in hoogglans is, is dat bij alle uitvoeringen zo? Valt een beetje uit de toon imho.
    Voor zover bij mij bekend en ook niet anders gezien; de Multimedia Unit is altijd in hoogglans en is in de praktijk totaal niet storend.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  12. #31
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Als ik het goed heb, dan is sinds 2012 ook het inlegstuk in de onderste spaak van het sportstuurwiel in hoogglans zwart? Best wel mooi
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  13. #32
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelC165 Bekijk Berichten
    Als ik het goed heb, dan is sinds 2012 ook het inlegstuk in de onderste spaak van het sportstuurwiel in hoogglans zwart? Best wel mooi
    Volgens mij alleen bij S-line.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  14. #33
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurgenmommers Bekijk Berichten
    Volgens mij alleen bij S-line.
    Dat weet ik nu niet meteen... Ik herinner me dat ik het gezien heb in een A7 met een S Line exterieur, maar volgens mij had die geen S Line pakket binnenin. Zou ik eens moeten gaan checken bij andere forummers die onlangs n nieuw model hebben gekocht.

    Net even gecheckt: het sportstuurwiel is vernieuwd, het hoogglans inlegstuk lijkt standaard te zijn nu bij dit stuurwiel. De foto's waren wel van de nieuwe A4, maar die was geen S Line.
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 27-04-12 om 01:21.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  15. #34
    besired's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    iemand een idee wanneer de a7 nu mistlichten heeft en wanneer niet?

  16. #35
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
    iemand een idee wanneer de a7 nu mistlichten heeft en wanneer niet?
    Normaal heeft de A7 altijd mistlichten hoor. De dingen in de roosters onder de koplampen zijn géén lichten, zoals veel mensen denken, maar camera's voor de Adaptive Cruise Control (optie).
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  17. #36

    Standaard

    zoals Michael al zegt,de lenzen in de luchtinlaten zijn sensoren vr adaptieve cruisecontrol/presense systeem.echte mistlampen zijn er niet meer.wel heeft mijn A7 volledige LED lampen die zich naar gelang de weersomstandigheden (dus ook mist maar ook tegenliggers)automatisch aanpassen zodat breedstralers geen toegevoegde waarde meer hebben.ook vd adaptieve bochtenverlichting passen de LED modules zich gaan aangezien er geen meedraaiend deel of apart inschakelende breedstraler meer is

  18. #37
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Waar ik dan nieuwsgierig naar ben, hoe weet je auto nou welk weer het is? Zijn daar sensoren voor, data van internet?
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  19. #38

    Standaard

    volgens mij is het een doorontwikkeld systeem van de automatische verlichting die automatisch aan springt als het donker wordt. je wil niet weten wat voor technologie er allemaal in die veiligheidssystemen van Audi zit ;-)

  20. #39
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Zo Cooldragon, bevalt de A7 je een beetje? Je rijdt er nu immers al even mee rond Pluspunten, minpunten, opmerkingen?
    Nog een vraagje: op je foto's branden je achterrijlichten (led), gaan die automatisch mee aan met de voorste dagrijverlichting of heb je dat aangepast (land instellen, VAGcom?)
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  21. #40
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    mooi bak hoor, als hij weg moet dan bel maar ff

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •