Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 160

Onderwerp: Het Grote A7 Topic!

  1. #41
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    En weer mailtje van die achterlijke verkoper, A7 (nummertje 3) komt pas rond week 24 toe, dus dat is nog 6 weken (wachttijd van 8 weken!!). Na aanvankelijk zo'n ongeluk, en dan vervolgens een blunder van de verkoper zitten we daar nu echt wel niet op te wachten hoor... Ik ben hier echt niet meer over te spreken...
    Er zou ons dan een hele goeie A6 vervangwagen worden aangeboden vanaf morgen (na expliciete aanvraag om als compensatie toch voor een A7 te zorgen), blijkt dat dan een FWD met Multitronic te zijn... Grrrr!!

    Edit: nu net terug van de dealer, blijkt dan nog eens een 2.0 TDI te zijn, heel laag in de opties enz... Zucht... En dan kom je onderweg gezellig een A7 tegen met een nummerplaat van een andere Audi garage, daar kan het dus wel om een A7 in te schrijven voor de garage...
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 05-05-12 om 15:05.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Hey Michael,

    Wat een k u t garage is me dat! Mag ik vragen welke dit juist is?
    Kheb zelf mn A7 besteld in Aachen, was maar liefst 4000 Euro verschil voor dezelfde auto... en dan nog tijdens het autosalon in Brussel...
    Wordt deze week gemaakt, hopelijk binnen een paar weken op onze oprit.

    Grtz

  3. #43
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevieB Bekijk Berichten
    Hey Michael,

    Wat een k u t garage is me dat! Mag ik vragen welke dit juist is?
    Kheb zelf mn A7 besteld in Aachen, was maar liefst 4000 Euro verschil voor dezelfde auto... en dan nog tijdens het autosalon in Brussel...
    Wordt deze week gemaakt, hopelijk binnen een paar weken op onze oprit.

    Grtz
    Om het nog enigszins deftig te houden zal ik hier geen namen zetten, maar het was in elk geval niet die van Aachen
    Welke specificaties heeft de jouwe? Altijd fijn om te weten!
    De onze wordt pas in juni gemaakt (derde dus...), hopelijk tegen week 24 binnen... Wachten toch wel zwaar beu!
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 10-05-12 om 19:32.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Quattro Stronic, Havana zwart, 20" 10 spaaks, Comfortzetels Beige, Beaufort-inleg, Lederpakket, buitenspiegels automatisch invouwbaar, Music Interface, Bose Surround, Sline-buitenpack, getinte ruiten, extra middengordel achteraan, Multif-sportstuur met paddles, bluetooth en gps.

    Ik duim mee voor je dat de jouwe vroeger dan verwacht binnen is!

  5. #45
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevieB Bekijk Berichten
    Quattro Stronic, Havana zwart, 20" 10 spaaks, Comfortzetels Beige, Beaufort-inleg, Lederpakket, buitenspiegels automatisch invouwbaar, Music Interface, Bose Surround, Sline-buitenpack, getinte ruiten, extra middengordel achteraan, Multif-sportstuur met paddles, bluetooth en gps.

    Ik duim mee voor je dat de jouwe vroeger dan verwacht binnen is!
    Zo, wordt ook een fijne A7 We zijn de eerste twee die een Havanna zwarte A7 zullen hebben hier op het forum, als ik me niet vergis. Eens even vergelijken:
    Ook allebei S Line exterieur, wel verschillende velgen. Ook een totaal contrasterend interieur, bij ons alles zwart en zilver, bij jou beige en bruin (beetje zoals Jurgen Mommers?) De Music Interface hebben we laten wegvallen (aanvankelijk ook besteld) omdat we toch geen iPods/iPhones hebben, enkel Androids. De klank van het gewone Audi Sound System vonden we in de A6 C7 aanloopwagen goed genoeg om te besparen op de Bose of B&O, maar het is wel fijne optie Lederpakket was niet beschikbaar op Valcona leder Maar in het Valcona pakket de deurpanelen en de voetruimte ook sowieso in leer, dus zijn het enkel de handgrepen in de deuren die we missen. Spijtig, maarja, niet onoverkoombaar Wij hebben deze keer geen paddles genomen, we hadden er op de Jaguar XF, maar die werden zelden gebruikt... Voor de keren dat handmatig schakelen beter is zullen we wel de Tiptronic pook gebruiken GPS en Bluetooth zijn ook vanzelfsprekend, en ook wij hebben gekozen voor de extra gordel (soms met 5 in de wagen dusja, noodzakelijk...).
    Jij geen verlaging gekozen? Wij niet, maar ik hoop dat we er geen spijt van krijgen... After-market is het wel gemakkelijk te doen hé
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.


  6. #46

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    ha die Michael, balen man dat het nu nog langer gaat duren.
    Ben net terug van een 10 daagse vakantie in Barcelone en een cruise op de Norwegian epic dus heb niet veel kunnen rijden.
    De auto bevalt super en er valt best te spelen met die auto ook al is hij zo groot qua afmetingen.
    Vooral in dynamic mode icm het sportdiff kan je de auto echt goed plaatsen met wat meer gas en het sturen is een feest, doet echt niet
    onder voor een BMW 5 serie!

    Ik ga nog wel even terug naar de garage met een klein dingetje, waarschijnlijk zijn de voorvelgen toch nog niet helemaal goed gebalanceerd, ophanging wordt ook nog even nagekeken. Verder helemaal tevreden! De extra 'onnodige' opties beginnen zelfs te wennen;-)

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelC165 Bekijk Berichten
    Zo, wordt ook een fijne A7 We zijn de eerste twee die een Havanna zwarte A7 zullen hebben hier op het forum, als ik me niet vergis. Eens even vergelijken:
    Ook allebei S Line exterieur, wel verschillende velgen. Ook een totaal contrasterend interieur, bij ons alles zwart en zilver, bij jou beige en bruin (beetje zoals Jurgen Mommers?) De Music Interface hebben we laten wegvallen (aanvankelijk ook besteld) omdat we toch geen iPods/iPhones hebben, enkel Androids. De klank van het gewone Audi Sound System vonden we in de A6 C7 aanloopwagen goed genoeg om te besparen op de Bose of B&O, maar het is wel fijne optie Lederpakket was niet beschikbaar op Valcona leder Maar in het Valcona pakket de deurpanelen en de voetruimte ook sowieso in leer, dus zijn het enkel de handgrepen in de deuren die we missen. Spijtig, maarja, niet onoverkoombaar Wij hebben deze keer geen paddles genomen, we hadden er op de Jaguar XF, maar die werden zelden gebruikt... Voor de keren dat handmatig schakelen beter is zullen we wel de Tiptronic pook gebruiken GPS en Bluetooth zijn ook vanzelfsprekend, en ook wij hebben gekozen voor de extra gordel (soms met 5 in de wagen dusja, noodzakelijk...).
    Jij geen verlaging gekozen? Wij niet, maar ik hoop dat we er geen spijt van krijgen... After-market is het wel gemakkelijk te doen hé
    Nee geen verlaging. Ik zal hopelijk geen spijt krijgen van het weglaten van de air suspension. Desnoods dan maar een maatje kleinere velgen zeker?
    Havana zwart zie je zoiezo ni echt veel rijden,he.
    Ik kan ook echt ni meer wachten!

  8. Ad
  9. #48
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevieB Bekijk Berichten
    Nee geen verlaging. Ik zal hopelijk geen spijt krijgen van het weglaten van de air suspension. Desnoods dan maar een maatje kleinere velgen zeker?
    Havana zwart zie je zoiezo ni echt veel rijden,he.
    Ik kan ook echt ni meer wachten!
    Een van ons aanloopwagens (een C7, dan een C6 en nu weer een C7 A6) had die Adaptive Air Suspension (de C6), maar veel gebruik heb ik er niet van gemaakt... Ik liet hem doorgaans in Dynamic staan, enkel voor een rit naar Rijsel om mijn pa te gaan ophalen heb ik hem in Auto gezet. Je moet je geen zorgen maken over comfort met je 20 inchers, normaal heb je met een standaardonderstel comfort over
    Ja, verbazingwekkend hoe weinig Havanna's je ziet... Ik heb al twee A6en (C7) gezien die het hadden, maar daar blijft het ook bij... Ahja, binnenkort komen er sowieso twee A7's in die kleur bij (Ook een Belg?)
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  10. #49
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooldragon Bekijk Berichten
    ha die Michael, balen man dat het nu nog langer gaat duren.
    Ben net terug van een 10 daagse vakantie in Barcelone en een cruise op de Norwegian epic dus heb niet veel kunnen rijden.
    De auto bevalt super en er valt best te spelen met die auto ook al is hij zo groot qua afmetingen.
    Vooral in dynamic mode icm het sportdiff kan je de auto echt goed plaatsen met wat meer gas en het sturen is een feest, doet echt niet
    onder voor een BMW 5 serie!

    Ik ga nog wel even terug naar de garage met een klein dingetje, waarschijnlijk zijn de voorvelgen toch nog niet helemaal goed gebalanceerd, ophanging wordt ook nog even nagekeken. Verder helemaal tevreden! De extra 'onnodige' opties beginnen zelfs te wennen;-)
    Ja, leuk is idd anders! Maarja, hij komt er ooit wel zeker... Ondertussen zijn we ook voor S Line buitenpakketje gegaan zoals op de jouwe, ten koste van het HUD (alles wat daar op af te lezen valt, kan je in principe even gemakkelijk zien 15cm lager tussen de tellers hé).
    Blij dat de wagen je bevalt! Over welke 'onnodig' opties heb je het dan?
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  11. #50

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    HUD info is idd ook op je dashboard te lezen, maa rik merk dat je minder afgeleid bent als je het van de HUD afleest, je kijkt immers nog steeds naar je voorligger op de weg. Ook is de navi info op het dashboard weg als je door het menu van je boordcomputer scrollt.
    Met name de HUD, MAssagestoelen, DVD speler(voor als ik even in de auto moet wachten) zijn super opties!
    Ook het dubbele glas zou ik op mn volgende auto ook weer gewoon nemen.
    Laatst gewijzigd door cooldragon; 19-05-12 om 09:43.

  12. #51
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooldragon Bekijk Berichten
    HUD info is idd ook op je dashboard te lezen, maa rik merk dat je minder afgeleid bent als je het van de HUD afleest, je kijkt immers nog steeds naar je voorligger op de weg. Ook is de navi info op het dashboard weg als je door het menu van je boordcomputer scrollt.
    Met name de HUD, MAssagestoelen, DVD speler(voor als ik even in de auto moet wachten) zijn super opties!
    Ook het dubbele glas zou ik op mn volgende auto ook weer gewoon nemen.
    Ahja, we zullen ook wel gemakkelijk kunnen leven zonder het HUD nu we het nooit hebben gehad, dan kan je er ook niet aan wennen hé
    Het concept 'massagestoelen' heb ik altijd vreemd gevonden, nooit bang dat je door een hevige 'shiatsu' een onwillekeurig rukje aan je stuurwiel zal doen?
    DVD speler heb ik vroeger nog gekend in mijn pa's E Klasse, was wel tof, maar we moeten nog steeds een ideale DVD vinden om kleine tijdsintervallen mee op te vullen (na een tijdje werd dit gewoon een DVD van een live-optreden van de een of andere band :-) Wordt wss wel iets dergelijks.
    Afijn, nog een klein maandje geduld en met een beetje geluk (je zou er van beginnen wanhopen), hebben we eindelijk onze A7...
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Vrijdag om 11u ga ik de auto halen in Aachen! Ben benieuwd... Jij nog nieuws?
    Ook Belg, regio Hasselt.

  14. #53
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Nope, normaalgezien tweede helft van juni :/ en zo wachten we... en wachten we...
    Welke motor heb jij? Dat had je niet vermeld in je specificaties.
    Dat worden twee Havannazwarte A7's in een maand bij op het forum Eentje zonder S Line exterieur en eentje met.
    Vandaag eentje tegengekomen, wel een grijze (nogal saai voor zo'n auto), maar mooi nonetheless
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  15. #54

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    oh ja en de full LED verlichting is een openbaring in het donker!

  16. #55
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Jaja, StevieB, tijd voor foto's!
    Show us the glorious Havana Black A7! Hoe meer foto's, hoe blijer wij hier zijn
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!


  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Rijdt lekker. 20 inch velgen zonder Air Susp. valt heel goed mee!
    Enige puntjes van kritiek :
    - Audi Music Interface werkt niet met mijn Ipod(Classic), wel met mn Iphone
    - Op de optielijst in Duitsland stond Parking Assist 'Plus' aangegeven, dus ik ging ervan uit dat dit een 'bijkomende' optie was en Parking assist dus standaard was...niet dus. Maar ok, ff wennen aan de maten van de auto en oppassen bij het parkeren...

    Voor de rest, SUBLIEM!

  19. #58
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Mooi Stevie!
    Wel even wennen zonder parkeersensoren. Mag toch niet ontbreken op zo'n mooie en grote wagen.
    Ik zou ze er zeker nog op laten zetten.
    Veel plezier ermee.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  20. #59
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Prachtige bak Stevie!
    Ik wist niet dat je ook een Sport Design Pack had! Mooi hé ^^
    Ik moet wel zeggen dat je Havannazwart er gewoon zwart uitziet op de foto's. Lichtinval of toch nog verandert?
    Geen parkeersensors hebben lijkt met wel verschrikkelijk met zo'n grote auto... Mijn pa kon al niet wennen aan het feit dat hij van zijn Jaguar XF met achteruitrijcamera naar een A6 aanloopwagen zonder camera moest gaan. Was ook meteen een van de eerste opties om op de A7 te nemen, de sensors + de camera.
    De Music Interface hadden we aanvankelijk ook besteld, maar laten wegvallen toen we beseften dat we met de Hard disk, de SD kaarten en enkel Android telefoons geen nood eraan hadden.
    Wat zit er onder de kap?

    Edit: ik was blijkbaar gewoon compleet vergeten dat je ook Sport Design had besteld want het staat wel in je beschrijving, mijn excuses
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 27-05-12 om 14:54.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  21. #60
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevieB Bekijk Berichten
    Kan je eventueel ook nog eens foto's maken van de DLR alleen overdag/'s nachts? En van de sierlijst van de deurpanelen? (Ik zou graag weten waar het S Line logo daar staat). Heb je het LED Ambient Lighting pakket?
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •