Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 160

Onderwerp: Het Grote A7 Topic!

  1. #81
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Als alles goed gaat kunnen we hem morgen afhalen! Auto is ingeschreven en de nummerplaat is in de post en zou morgen bij de dealer moeten toekomen.
    Hehe, werd tijd Meteen zaterdag eventjes weg en weer naar Leuven, zal hem goed doen die kilometers. En nu maar hopen dat we van verder ongeluk gespaard blijven, mag wel eens zeker? Vanaf er een zonnetje is komen er sowieso foto's.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Dag,
    Ik ben op dit moment op zoek naar een A7 in de nieuwe kleur diepgroen!! Alleen kan niemand mij hier foto's van sturen en ik kan het niet vinden op het internet. Heeft een van jullie een tip/foto's van een Audi A7 in de nieuwe kleur 2012/2013 diepgroen?

  3. #83
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janbaan Bekijk Berichten
    Dag,
    Ik ben op dit moment op zoek naar een A7 in de nieuwe kleur diepgroen!! Alleen kan niemand mij hier foto's van sturen en ik kan het niet vinden op het internet. Heeft een van jullie een tip/foto's van een Audi A7 in de nieuwe kleur 2012/2013 diepgroen?
    Ik vind ook nergens foto's. Mss eens binnenspringen bij de dealer, normaal zou die wel kleurstalen moeten hebben liggen. Anders op zoek naar de gelijkaardige kleur bij Jaguar (nieuwe XF enzo).

    Edit: foto gezocht, de kleur heet Taiga Green bij Jaguar.
    http://photos.ecarlist.com/Ef/YP/A2/.../qw/2w_640.jpg
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 22-06-12 om 09:34.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  4. #84
    besired's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooldragon Bekijk Berichten
    @Besired! een prachtige uitvoering! En ik ben ook jaloers op het verbruik van je auto;-)
    De A7 is eigenlijk meer een concurrent voor de Grand Coupe, wat een mooie auto is dat, er stond er laatst een geparkeerd in de garage van de bijenkorf met duits kenteken. Als ik de keus had kunnen uitstellen zou het nog weleens moeilijk geweest om de knoop door te hakken.

    Helaas ben ik niet geinteresseerd in ruilen, maar zo'n mooie 5 serie zal vast wel snel een nieuwe eigenaar vinden ;-)
    Heb je al geprobeerd hem te koop te zetten op het www.driving-fun.nl forum? erg BMW minded daar, audi en porsche rijders zijn er op het forum maar een handvol van. wellicht daar een geinteresseerde voor je auto. Veel succes!
    Klopt, de 5 GT is meer de concurrent van de A7 maar ik denk dat je nu meer moet gaan kijken naar de BMW 6 Grandcoupé.
    Wat bedoel je met het verbruik? Het gemiddeld verbruik is nu 6,8l (op snelweg is dit 5 l ) Welk verbruik heb jij met de A7 (welke motor?)

    Ik kan mij best inbeelden dat je niet wenst te ruilen (ik zou het ook niet doen) maar inderdaad de wagen krijgt wel een nieuwe eigenaar...

    Thx 4 tip voor driving-fun.com...

    Veel succes met je A7, maar dat zal niet ontbreken denk ik

  5. #85
    besired's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelC165 Bekijk Berichten
    Mooi zo! Wordt fijn voor je om niet in een auto te rijden die je in elke straat gemiddeld 3x tegenkomt!
    Hah, Bavaria Motors, dat is op een kwartiertje van mij thuis! Fijne showroom hebben ze daar, en dé plaats als je voor een prijsje een mooie Duitse/Britse/Italiaanse kar wil kopen. Je zal je in elk geval je keuze niet beklagen, de A7 is een absolute schoonheid! Weetje al of je hem nieuw gaat kopen of tweedehands?
    Inderdaad, als ik nu bij klanten ga nr Brussel bv dan kom ik zeker 40-50 bmw 5's tegen.... A7 is heeeel zelden dat ik er eentje tegenkom!
    Lieven zet mijn 5 te koop op zijn website aan mijn verkoopprijs privé maar als hij verkocht is, zal het normaal gezien wel een duits zijn die ga mogen afkomen

    Welk kleur heb je van A7... kan zijn dat ik u soms tegen kom op de R8 ?


  6. #86
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
    Inderdaad, als ik nu bij klanten ga nr Brussel bv dan kom ik zeker 40-50 bmw 5's tegen.... A7 is heeeel zelden dat ik er eentje tegenkom!
    Lieven zet mijn 5 te koop op zijn website aan mijn verkoopprijs privé maar als hij verkocht is, zal het normaal gezien wel een duits zijn die ga mogen afkomen

    Welk kleur heb je van A7... kan zijn dat ik u soms tegen kom op de R8 ?
    Havannazwart, maar dat lijkt me sterk, want hij komt pas deze namiddag op onze oprit te staan Al heel wat problemen meegemaakt i.v.m. het in handen krijgen (zie vorige bladzijden in dit topic...). Ik heb gezien dat je graag heel veel foto's online zet van je 5 Series, ik zal m'n best doen om ook aardig wat foto's van de A7 online te zetten straks (of later deze week, hangt van het weer af)... Veel succes met de verkoop, en hopelijk mogen we je snel ontvangen met een A7 ;-) Al ideetjes naar kleur, motorisatie en specificaties? En nieuw of tweedehands?
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  7. #87
    besired's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelC165 Bekijk Berichten
    Havannazwart, maar dat lijkt me sterk, want hij komt pas deze namiddag op onze oprit te staan Al heel wat problemen meegemaakt i.v.m. het in handen krijgen (zie vorige bladzijden in dit topic...). Ik heb gezien dat je graag heel veel foto's online zet van je 5 Series, ik zal m'n best doen om ook aardig wat foto's van de A7 online te zetten straks (of later deze week, hangt van het weer af)... Veel succes met de verkoop, en hopelijk mogen we je snel ontvangen met een A7 ;-) Al ideetjes naar kleur, motorisatie en specificaties? En nieuw of tweedehands?
    Inderdaad...zal moeilijk zijn

    Havannazwart... knap zeg...

    Wel erg wat je allemaal niet meegemaakt hebt met de levering van uw A7, om zot te komen!!
    (wij hebben dat ook meegemaakt met onze audi, 3 jaar geleden maar was maar 1 keer dat ze zich gemist hebben....pfff)

    Ik zet veel foto's online vooral voor de mensen die interesse hebben in een 5-reeks. Dit laat toe om nieuwe kopers (of de kopers van mijn wagen) goed te informeren wat ze er kunnen van verwachten. Meestal haal je meer info uit fora dan bij je dealer

    De A7 die ik op het oog heb is een nieuwe of een duitse deerne via Bavaria Motors

    Als ik de audi heb, spreken we zeker eens af, ok?

    ps: thx om veel foto's te posten zodoende ik al een beetje kan dromen!!

  8. Ad
  9. #88
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    De foto's zullen nog even moeten wachten, het is geen weer om een fonkelend nieuwe A7 door te jagen :/
    Hij is wel prachtig, en de snelheid waarmee de S Tronic bak schakelt is ongelofelijk. Je merkt wel dat de auto nog een beetje moet wakkerkomen, maar kracht is er zeker al genoeg! (zelfs pre-tuning) Die tuning zal er normaal wel komen (hopen op zo'n 300tal pk en koppel niet hoger dan 550 Nm jagen, zodat het gezond blijft voor de bak). Wat cooldragon zei over het hoog-op-z'n-pootjes staan: valt alleen op als je werkelijk op gelijke hoogte met het wiel gaat kijken, van staanperspectief is daar niets van te zien. Hij staat niet hoger dan een andere auto en als ik mij niet vergis staat de A7 sowieso al 1 cm lager dan de A6? Maar we zien wel, wie weet komt er ooit nog een Eibach verlagingskitje onder (subtiel uiteraard, 2-3 cm), is ook niet slecht voor nog beter weggedrag. Zou wel niet weten waar je dat goed kan laten doen... Bij de dealer zelf?
    Ik kan hem zeker eens tonen Besired als je een local bent, maar uiteraard wel rekening mee houden dat hij nog altijd in de eerste plaats van mijn vader is, ik rijd er gewoon mee maar heb er niet voor betaald hé I'm just that lucky! Niet veel mensen van mijn leeftijd hebben al met zo'n mooie verzameling auto's kunnen rijden, en ik ben heel dankbaar En hoe gek mijn pa er ook van is, ik denk dat ik hem nog overtref op dat gebied Ik ben ook zijn wandelende handleiding/FAQ-guide en adviseur (i.v.m. chippen, maar ook het interieur, het S Line exterieur en nog n paar zaken heb ik gekozen).
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  10. #89
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Weet iemand mensen met VAGcom kennis (en de apparatuur ervoor) in de buurt van zuid-oost West-Vlaanderen wonen? Zou wel leuk zijn om een paar extra's vrij te schakelen en zelf durven we er niet aan te beginnen...
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  11. #90

    Standaard

    we wachten nog steeds met spanning op de foto's!

  12. #91
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooldragon Bekijk Berichten
    we wachten nog steeds met spanning op de foto's!
    +1 de grootste spammer van dit topic laat het behoorlijk afweten!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  13. #92
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    En ik wacht nog steeds op mooi weer Vreselijk gewoon, altijd maar regen... Eens zien wat ik morgen kan doen, oke?
    Enneuh, spammer, spammer!
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  14. #93

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    foto's met minder zon zijn mooier dan volle zon. Ik had de mijne ook met lichte regen gefotografeerd dus kom maar op!;-)

  15. #94
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Ziezo, hier een hele hoop foto's. Interieur, exterieur, donker (Ambiente verlichting) en daglicht. Niet alle foto's zijn even scherp, want ze zijn gewoon met mijn gsm genomen. Ook nog twee fotootjes bijgevoegd van mijn altnernatief vervoersmiddel als de A7 bezet is Bijlage 132781
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 03-07-12 om 12:26.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  16. #95
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Verdorie, weet iemand hoe ik die tweede pak foto's mét nummerplaten kan verwijderen? Kvind het precies niet...

    Edit: is gelukt, dus NVM
    Laatst gewijzigd door MichaelC165; 03-07-12 om 12:27.
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  17. #96

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Dank voor je reactie. Heb gekeken.. HAd ook al de oude A6 en A4 bekeken ..schijnt zelfde kleur te zijn. Probleem is dat je gewoon deze nw te bestellen kleur gewoon wilt zien op een A7??!! Er is werkelijk waar geen een foto te vinden...Wie kan me helpen.... Anders gaan we voor de moonlight blue

  18. #97
    besired's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    super bak

    is dit S-line exterieur only?

    Persoonlijk niet zo zot van deze velgen maar is natuurlijk persoonlijk.
    De S-line velgen zijn super...

    Veel succes en veel veilige km's met deze überwagen en ik zal je wel eens tegenkomen op de R8 rond Kortrijk.
    Als je een BMW 5-reeks met M-pakket in zilver zie passeren en zot komt, dan weet je dat ik het ben

  19. #98
    besired's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    kijk eens op duitse fora misschien?
    Laatst gewijzigd door besired; 04-07-12 om 10:48.

  20. #99
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
    super bak

    is dit S-line exterieur only?

    Persoonlijk niet zo zot van deze velgen maar is natuurlijk persoonlijk.
    De S-line velgen zijn super...

    Veel succes en veel veilige km's met deze überwagen en ik zal je wel eens tegenkomen op de R8 rond Kortrijk.
    Als je een BMW 5-reeks met M-pakket in zilver zie passeren en zot komt, dan weet je dat ik het ben
    Bedankt! Yup, enkel S-line exterieur, anders konden we geen comfortstoelen met stoelventilatie hadden en daar verlangde mijn pa al een tijdje naar. Had hij ook besteld bij zijn XF, maar daar kregen we enkel de geperforeerde stoelen zonder de ventilatie, waren ze vergeten daar in Engeland De velgen zijn stukje mooier in het echt vind ik, op foto zien ze er zelfs klein uit (ondanks de 19"). Voor eventuele tweede set velgen zitten de S-line velgen er mss wel in, of met een beetje geluk de 20" versie ervan, de standaard van de S7. Hebben gisteren een toertje gedaan rond de R8, zus afzetten aan haar vakantiejob
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  21. #100
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Deze morgen de ouders afgezet in Zaventem. Wat een rotmist zeg! Twee uur erdoor en het beterde gewoon niet... Thank God for All-Weather-Lights! A7 cruisede wel fantastisch Even achter het opgeblazen neefje gereden, de 5 GT van BMW, en ik was toch blij dat ik daar niet in hoefde gezien te worden. Ziet er nog steeds niet uit (op de neus na, die is wel heel mooi!).
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •