Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 160

Onderwerp: Het Grote A7 Topic!

  1. #101

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Hallo iedereen

    Ik heb enige tijd het forum gevolgd en als Audirijder sedert 2006 wil ik graag wel deelnemen aan dit forum.
    Ik rij ondertussen mijn vierde Audi en nu een A7.

    Zeer fijne wagen!

    Het enige wat me stoort zijn rolgeluiden. Hij is voorzien van 20 duims velgen (die gepolijste 10spaaks waarmee hij werd voorgesteld) en 265/30/R20 banden van Yokohama. Op sommige wegdekken, vooral betonbanen is het niet te doen.

    Iemand ervaring mee? Tips, andere merken?

    Mvg

    Smartbelg
    Laatst gewijzigd door Smartbelg; 09-08-12 om 10:01.

  2. #102
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smartbelg Bekijk Berichten
    Hallo iedereen

    Ik heb enige tijd het forum gevolgd en als Audirijder sedert 2006 wil ik graag wel deelnemen aan dit forum.
    Ik rij ondertussen mijn vierde Audi en nu een A7.

    Zeer fijne wagen!

    Het enige wat me stoort zijn rolgeluiden. Hij is voorzien van 20 duims velgen (die gepolijste 10spaaks waarmee hij werd voorgesteld) en 264/30/R20 banden van Yokohama. Op sommige wegdekken, vooral betonbanen is het niet te doen.

    Iemand ervaring mee? Tips, andere merken?

    Mvg

    Smartbelg
    Welkom!
    Rolgeluid is inderdaad een van de weinige minpunten die meeste auto-reviewers aanhalen bij de A7. Het ligt natuurlijk grotendeels aan de grootte van je velg en de breedte van de band. Vooral jouw velg/band schijnt erg luid te zijn. Wij hebben de 19" Y-Design met 255 banden, en daar vind ik persoonlijk dat het goed meevalt. Enkel bij snelheden boven de 120 begin je het wel eens op te merken, maar het is verwaarloosbaar. De nieuwe BMW 6 Gran Coupe schijnt minder rolgeluid te hebben, ondanks de 20" velgen en de 285 achterbanden (voorbanden zijn wel mààr 245).

    Groetjes,
    een andere Belg
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  3. #103

    Standaard

    gefeliciteerd met de aankoop!ook ik heb de PRC velen zoals jij.ze werden geleverd met de yokoha Advan banden en daar was veel afrolgeluid te horen.ook erg gevoelig voor cupping.daarnaast zijn de PRC velgen en de 9 Spaaks velgen beiden stijver omdat het (betere) gesmede en geen gegoten velgen zijn.ik heb er nu Michelin super sport onder gezet en het afrolgeluid is een stuk minder alhoewel mijn Q7 op 295 banden op 21 inch cayenne GtS velgen en mijn 911 op 19 inch minder afrolgeluid geven(beiden Michelin PS2)

  4. #104
    MichaelC165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    163
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Bij ons liggen er standaard Pirelli P-Zero's op. Weet eigenlijk bijna niets van banden...
    Zijn dit goede of niet? En wat zijn goede vervangers (voor als deze moeten vervangen worden) en wat zijn goede winterbanden?
    Audi TT 2.0 TFSI, Phantomblack, bruin interieur, xenon, led en alulook interieur
    etc.

  5. #105

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    51
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Dank je voor je feedback! Inmiddels heb ik mijn Audi A7 besteld in de kleur Dakota Grey, Fluweel beige interieur met Aluminium inleg. Uiteraard met de mooiste 10 spaakse velgen die ik ken uit het Audi assortiment. Overigens een dikke pluim voor de dealer POUW Rijssen. Uitstekende service. Mag ook wel eens gezegd worden!!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelC165 Bekijk Berichten
    Ik vind ook nergens foto's. Mss eens binnenspringen bij de dealer, normaal zou die wel kleurstalen moeten hebben liggen. Anders op zoek naar de gelijkaardige kleur bij Jaguar (nieuwe XF enzo).

    Edit: foto gezocht, de kleur heet Taiga Green bij Jaguar.
    http://photos.ecarlist.com/Ef/YP/A2/.../qw/2w_640.jpg


  6. #106

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Zo....de wintervelgen zitten eromheen met Michelin Alpin bandjes eromheen....... De auto gaat van chique in de zomer naar een wat sportievere look in de winter
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door cooldragon; 17-11-12 om 14:07.

  7. #107
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Blijft een lekker bakkie hoor
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #108
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Vertel mij wat

    @Cooldragon is dat Havana Black?
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  10. #109

    Standaard

    thanx!

    nee helaas is het geen havanna zwart maar 'gewoon' phantom zwart pareleffect

  11. #110

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Ziet er super uit op die velgen cooldragon. Ikzelf heb ook voor de 10 spakenvelgen gekozen die jij hebt in de zomer. In de winter (dan moet het al echt winteren) ga ik op de originele 17 duims velgen rijden.
    kijk uit naar de week van 10 december. Dan mag ik de levering verwachten.

  12. #111

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    na lang vijven en zessen een A7 besteld (andere optie was een CLS), het is een 313pk BiTdi geworden in Ipanema bruin met 20 inch, leer valcona in goa beige, schuifdak, business pakket, active cruise control, sportline onderstel, bose surround en nog wat zaken. Auto wordt aan de dealer geleverd eind juni dus ik verwacht de eerste week van juli te rijden. Ben heel benieuwd. Ervaringen op Duitse fora over deze motor zijn erg positief, schijnt erg goed te klinken (en is ook snel natuurlijk).

    met groet,

    Marcel

  13. #112
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maspa Bekijk Berichten
    na lang vijven en zessen een A7 besteld (andere optie was een CLS), het is een 313pk BiTdi geworden in Ipanema bruin met 20 inch, leer valcona in goa beige, schuifdak, business pakket, active cruise control, sportline onderstel, bose surround en nog wat zaken. Auto wordt aan de dealer geleverd eind juni dus ik verwacht de eerste week van juli te rijden. Ben heel benieuwd. Ervaringen op Duitse fora over deze motor zijn erg positief, schijnt erg goed te klinken (en is ook snel natuurlijk).

    met groet,

    Marcel
    Alvast gefeliciteerd met deze fantastische aankoop; zul je enorm veel bekijks mee hebben (spreek uit ervaring) en heel veel rijplezier. Alleen, waarom geen luchtvering besteld? (is fantastisch en eenmaal gewend, wil je niet meer anders!).
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  14. #113

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    tsja waarom niet, goede vraag, eigenlijk niet bij stil gestaan. Maar goed hij zo ook wel goed rijden denk ik zo. Om het lijstje opties verder volledig te maken, led verlichting, ambiente verlichting, sportstuur, winter banden op 19 inch velgen, interieur lijsten in mat geborsteld aluminium.

    met groet,

    Marcel

  15. #114
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maspa Bekijk Berichten
    tsja waarom niet, goede vraag, eigenlijk niet bij stil gestaan. Maar goed hij zo ook wel goed rijden denk ik zo. Om het lijstje opties verder volledig te maken, led verlichting, ambiente verlichting, sportstuur, winter banden op 19 inch velgen, interieur lijsten in mat geborsteld aluminium.
    met groet,
    Marcel
    Indien je luchtvering zou overwegen, kun je deze misschien nog wijzigen mbt je bestelling. Maar goed, is natuurlijk wel weer 2.732,- euro extra, maar het geld dubbel en dwars waard.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  16. #115

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    nog dank voor je felicitatie trouwens. Ja maar dan wordt ie weer later geleverd. Enfin er moet altijd wat te wensen overblijven, zie er in ieder geval naar uit. Ik had al eens fotos van jouw A7 gezien, erg mooi in die kleur ook...

    met groet,

    Marcel

  17. #116

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Wauw Ipanemabraun. Dat wordt idd een nekkendraaier. Moeten ze wel snel zijn met een BiTdi

    PS. Foto's verplicht! Eind juni hou ik in de gaten

    En als luchtvering geen levertijd restricties heeft kan het gewoon zonder consequenties toegevoegd worden totdat de auto definitief ingepland is.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  18. #117
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maspa Bekijk Berichten
    nog dank voor je felicitatie trouwens. Ja maar dan wordt ie weer later geleverd. Enfin er moet altijd wat te wensen overblijven, zie er in ieder geval naar uit. Ik had al eens fotos van jouw A7 gezien, erg mooi in die kleur ook...
    met groet,
    Marcel
    Dank je; ben er zelf ook nog steeds erg happy mee. Dakota grijs oogt chique en is prettig in onderhoud.
    Ipanema bruin, volgens mij is deze kleur van Audi Exclusief. Ik dacht me te kunnen herinneren dat ik bij het Audiforum in Neckarsulm een A7 met deze kleur heb gezien; chique hoor!
    Ik zou in ieder geval `ns even informeren of je luchtvering alsnog kunt bestellen; krijg je anders spijt van.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  19. #118
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Het Grote A7 Topic!

    Oh wat gaat dat een mooie worden

    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  20. #119

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    ja, dat wordt hem ook met die velgen.....

  21. #120

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    122
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het Grote A7 Topic!

    Wie rijdt er weleens met zijn A7 over de Brienenoord brug, A20 / A12 / A2 richting A'dam? Zie er soms prachtige rijden!
    Nu:​ Audi A4 B7 2006 - Avus Zilver - 2.0 TDI - S-Line Interieur & Exterieur & Sportophanging - BOSE Geluidsinstallatie met Audio Pilot - Standkachel - Lichtpakket - Glanspakket - Elektronicpakket - RNS E Bluetooth - Licht & Regensensor
    Past:​ A3 8L

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •