Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audifin Bekijk Berichten
Hey Kraaknagel,

Dus lang verhaal kort. Audi is niet in staat zijn dealers in bedwang te houden en kan daardoor zijn Europese garantie niet verzekeren. D'ieteren heeft macht en weet deze lekker te misbruiken om parallelverkoop te saboteren. Voor alle duidelijkheid parallelverkoop is niet iligaal, de dealers vinden dat gewoon niet leuk. De klant is immers vrij te shoppen waar hij wil. En Audi is niet in staat zijn belofte na te komen. Zo simpel is dat ;-)

Valse reclame noem ik dat....


Ps. uw argumenten sieren of plezieren Audi niet. In tegendeel je geeft onrechtstreeks toe dat er bij Audi malafide praktijken gebeuren. Ze zijn er immers bekend voor en meerdere maal voor veroordeelt in de rechtbank. Als ik mij niet vergis zat de zaakvoerder van Audi in 2019 zelf in de gevangenis ook. Dus we moeten het hier niet onder stoelen of banken schuiven.

Nu rij ik met een Mercedes en de service is een wereld van verschil.


Alvast bedankt voor je feedback .
Tuurlijk ben je vrij in je doen en laten en parallelimport is zeker niet verboden. Waarom heb je niet vanaf dag één je wagen gewoon terug naar Leverkusen gestuurd? Het is zeer verstaanbaar dat D'Ieteren zijn macht laat spelen. Doen ze dat niet dan worden ze overbodig met al de gevolgen vandien. De houding van de dealers is ook zeer verstaanbaar. Waarom zou een lokale dealer prioriteit geven aan jouw probleem? Je kocht de wagen op een ander en de kans dat je in de toekomst de wagen wel bij de lokale dealer zou kopen is ook nihil.

Nergens schrijf ik dat Audi hier malafide zaken heeft gedaan. Noch dat andere betrokkenen in overtreding zijn met de wet. Je bent gewoon geen prioriteit en dat versta ik. Het zou niet mogen, maar het is wel verstaanbaar. Of Audi mijn post leuk vindt of niet maakt mij niet uit :-).
Hoe is het verhaal trouwens afgelopen?

Heb je je Mercedes ook via parallelimport laten komen? Heb je al problemen gehad met die wagen? Indien ja, hoe werden ze opgelost?