Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Regelaar airco doet maar wat

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Leeftijd
    47
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Regelaar airco doet maar wat

    Als ik de airco op 19 zet (of welke lage temp dan ook), blaast de airco slechts bij vlagen uit de centrale roosters. Erg vervelend met 30 graden en een zwarte auto, je drijft eruit zeg maar. Is dit een sensor, regelunit of iets anders? Maakt niet uit of de motor warm of koud is, ook niet of ik m op auto of zelf indruk welke knopjes voor boven, midden of beneden. Iemand?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Regelaar airco doet maar wat

    We hebben hier een A8 D2-subforum, beide topics verplaatst. Het antwoord op deze vraag is overigens hetzelfde: laat de auto uitlezen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Regelaar airco doet maar wat

    Ik ken het fenomeen van een BMW 3-serie (E46) waarbij dit een defecte weerstand is. Of dit bij een A8 dezelfde reden kan hebben weet ik niet om eerlijk te zijn.

    Niels

  4. #4

    Standaard Re: Regelaar airco doet maar wat

    Er zit op het Airco paneel een roostertje met daar achter een ventilatortje. Kijk een met een lampje of die draait. Anders schoonmaken.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Leeftijd
    47
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Regelaar airco doet maar wat

    is dat de sensor? Vreemd genoeg als je de auto uit de garage rijdt en deze is koel, blijft de airco perfect werken. Op sommige momenten moet ik de ARKO ( Alle Ramen Kunnen Open)gebruiken..... Vanmorgenvroeg bijvoorbeeld bleef de airco netjes uit de middenroosters blazen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •