Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Radio met televisie opnieuw aansluiten

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Radio met televisie opnieuw aansluiten

    Ik heb vandaag de radio/navigatie/tv module uit het dashboard gehaald, omdat er eigenlijk niets werkt. Enkel de radio deed het. De CD wisselaar deed niets en ook de TV module functioneerde niet. Wel zat er een los Connect kastje tussen om een aux kabel op aan te sluiten.

    Ik heb vandaag alles losgemaakt en de wir war aan kabels uit elkaar gehaald. De auto heeft een S8 interieur, maar is een A8. Dit is gedaan door de vorige eigenaar. Achter de radio liggen een heleboel losse kabels en stekkers. Ook zijn een hoop kabels doorgeknipt. Ik heb het AUX kastje losgehaald, losse stukken kabel verwijdert en de CD wisselaar weer werkend gekregen. Ook heb ik de Ampire DVB-T 100 weer werkend gekregen met een nieuwe zekering en een nieuwe massakabel. Als ik de radio nu op tv zet wordt het beeld zwart, maar ik hoor wel de audio die ik er op aangesloten had (met veel achtergrond gepiep en gefluit.)

    Van het Ampire DVB-T kastje vertrekt een gele video tulpkabel naar voren samen met een audio tulp kabel. Hoort dit? En hoe zou dit dan achter de radio aangesloten moeten worden? Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijke foto's te maken van de situatie, want ik kom er zelf even niet aan uit. Heeft er iemand misschien een tip?
    IMG_1880.jpgIMG_1887.jpgIMG_1884.jpgIMG_1885.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Radio met televisie opnieuw aansluiten

    Verplaatst naar het D2-subforum.

    DVB-T werkt niet meer. Je hebt een DVB-T2-module nodig om tv te kunnen kijken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Radio met televisie opnieuw aansluiten

    Ok, maar zou ik dan niet alsnog meer moeten zien als een zwart scherm? Ik wil eigenlijk ook helemaal geen tv kijken in de auto, maar ik wil er eventueel wel een videosignaal aan kunnen koppelen. De huidige Ampire module heeft ook inputs daarvoor en dat werkt dus ook deels, enkel het beeld niet. Ik geloof dat ik een menu zou moeten zien, maar zover kom ik dus niet.
    Laatst gewijzigd door k0enii; 21-04-20 om 22:08.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Radio met televisie opnieuw aansluiten

    kijk eens hoe ik vooruitgang hierin heb bereikt, in mijn onderwerp:
    “Ervaring met een Danziger navi met bluetooth“

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •