Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Audi S8 loopt niet goed

  1. #21

    Standaard

    Ik herken dit probleem grotendeels, en bij mij waren het de eindtrappen van de ontsteking!
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Topics samengevoegd, scheelt zoeken. TS: svp voortaan in je eerste topic verder gaan als het probleem niet opgelost is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard

    Ga er van uit dat dit inmiddels is opgelost, maar het klinkt heel herkenbaar. Bij mij de eindtrappen van de ontsteking moeten vervangen destijds, en uitlezen gaf eerder geen enkel resultaat....
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  4. #24

    Standaard Re: Audi S8 loopt niet goed

    Dit klinkt als een heel beked probleem voor mij! Ook al een poos dezelfde symptomen. In de garage werd er gekeken en de monteur kreeg een opdonder van de bobine. Die dus vervangen voor de hoofdprijs, en het probleem was er nog. Vandaag nieuwe bougiekabels besteld die zagen er ook al niet lekker meer uit.

    De 8 heeft me de laatste maanden dik 4000 euro gekost aan aleen onderdelen dus hoop dat t nu opgelost is?! Iemand een idee wat de eindtrappen van ontsteking kosten?

    Groetjes jack

  5. #25

    Standaard Re: Audi S8 loopt niet goed

    Ja,... Hartog in Alkmaar :-)


  6. #26
    xlr8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    58
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Audi S8 loopt niet goed

    Zelfde probleem, vandaag naar de dealer geweest en conclusie ( trouwens wel foutcode !!! ) is nokkenasstandsensor G163 ....
    Laatst gewijzigd door xlr8; 20-08-11 om 10:52.

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S8 loopt niet goed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik10 Bekijk Berichten
    Hallo , ben inmiddels weer bij de dealer geweest en weer geen enkele foutmelding!! nu kan ik wel klakkeloos de bobines en/of de eindversterkers gaan vervangen(zie reacties ) , maar wie zegt dat t dan verholpen is??Hallo , mijn S8 van 1998 heeft een maand of 3 geleden een nieuwe bobine en 8 bougies gekregen , bij de dealer,en heeft sindsdien nooit weer echt mooi gelopen. geeft geen enkele foutmelding.steeds als ie van de garage komt loopt ie een dag bijna goed en zakt daarna weer geleidelijk weg. lijkt erop dat er steeds 1 cylinder niet goed meedoet... hij schud dan wat bij het acceleren, soms tussen de 70 en 80 behoorlijk schudden ,net of ie in onbalans is, ook zo dat je t aan het gaspedaal verneemt. als ik van bv 90 afzak naar 40 en geef dan weer gas , schudt ie het meest en de automaat schakelt dan ook niet terug of ik weinig of vol gas geef maakt dan niet uit. ik moet sowieso meer gas geven voordat ie nu schakelt. vol gas wegrijden is geen probleem en boven de 100 ook niet.HELP!!
    alvast bedankt , Erik
    @Erik10 is het probleem intussen opgelost, en wat was het uiteindelijk?
    Want ... ik heb exact hetzelfde probleem, bedankt voor een reactie
    Jammer dat hier nooit is aangegeven wat het is geweest, bij mij was het uiteindelijk de luchtmassameter, uiteindelijk kwam dat ook bij uilezen er uit
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 23-09-14 om 22:05.

  8. Ad
  9. #28
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Audi S8 loopt niet goed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvmidde Bekijk Berichten
    @Erik10 is het probleem intussen opgelost, en wat was het uiteindelijk?
    Want ... ik heb exact hetzelfde probleem, bedankt voor een reactie
    ik hoop het voor hem na 3 jaar...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •