Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: De oil catch filter, S8 2001

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: De oil catch filter, S8 2001

    Foto's......GRAAG[/QUOTE]

    Ok hierbij een paar foto's van de Oil Catch Can...
    (mocht je ook de andere foto's willen zien van de schoonmaak sessie.. hoor ik het wel).









    Het tankje is anderhalve liter en dus groot genoeg zodat je hem niet elke week hoeft leeg te maken. De dop werkt twee kanten op, als de motor draait dan zuigt hij via de dop ook lucht aan en dus verdunt hij de lucht richting de motor.

    Als de motor uit staat dan kan de druk en luchtjes via de dop er weer uit, zodat als je auto rijd niks ruikt en als de motor uit staat hij geen druk op kan bouwen omdat de PCV klep dicht staat.

    De Klep was zo vuil dat niet meer dicht ging en op het inlaatspruitstuk zat het gat geheel vol met dikke materie. Heb de klep opnieuw moeten in leren omdat hij nu verder dicht kon.

    off topic: Het systeem trekt nog steeds vacuum bij het aanzuigen van de lucht, op de laatste foto zie je dan ook van K&N een vacuum meter t.b.v. onderhoudsinterval van het K&N filter. Hierbij merk ik dan ook dat hij ongeveer 25% vacuum zuigt en dat terwijl hij beter kan ademen. En krijg hierdoor(volgens mij) de storing 17535 gezien er wel genoeg brandstof komt (4.9bar druk heb ik) maar te weinig lucht terwijl ik wel 340 g/s binnen krijg volgens vag-com en dus mijn MAF goed is (0.8 x aantal PK)....

    maar ja wat vind je ervan.. beuggeltje.. boutjes en moertjes

  2. #22

    Standaard Re: De oil catch filter, S8 2001

    Ziet er prima uit en zoals ondervonden doet ie wat ie moet.

    Wel zijn je foto's onhandig groot.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: De oil catch filter, S8 2001

    uhm ja.... ga ik even aanpassen...

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Posts
    244
    Kudos
    3
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: De oil catch filter, S8 2001

    Zeg meneer Dietmar, alles leuk en aardig maar een reactie zou inmiddels wel op zijn plaats zijn vind je niet !!!!!! (excusses voor het vervuilen van het topic maar Deze meneer begint me nu een beetje de keel uit te hangen)

    joost

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: De oil catch filter, S8 2001

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jojostar Bekijk Berichten
    Zeg meneer Dietmar, alles leuk en aardig maar een reactie zou inmiddels wel op zijn plaats zijn vind je niet !!!!!! (excusses voor het vervuilen van het topic maar Deze meneer begint me nu een beetje de keel uit te hangen)

    joost

    Beetje jammer dit.. ik je keel uithangen en ik heb maar 1 mail in mijn box gehad.... Maar ik ga snel on-topic en jij hebt een mailtje...


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •