Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 2:00h

  1. #1

    Standaard 2:00h

    collega's

    ik heb sinds kort een A8 (tiptronic quattro 2.5, 2000) en hoop hier antwoorden te vinden van de echte audi-experten / ervaringsdeskundigen op eventuele vragen.

    Hier alvast ééntje:
    af en toe begint op het schermpje van de boordcomputer het volgende te knipperen: "2:00h". De volgende keer is het dan verdwenen en op één of andere moment plopt ie weer op en begint te knipperen. Gebeurt niet altijd. Weet iemand wat dit is??? Is dit een soort waarschuwing / kennisgeving dat ik reeds 2u aan het rijden ben? (zou toch niet mogen zou ik denken, waarom dan geen geknipper "5:00h" of "3:00h" bij wijze van spreken)

    En stel dat het bedoeld zou zijn aan te geven dat ik reeds 2u non-stop aan het rijden ben, so what??? Wat is de gedachte hierachter?

    Misschien een domme vraag, maar 't is er toch ééntje.


    Alvast thx!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.879
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2:00h

    Het wordt geadviseerd per 2 uur rijden een kwartier pauze te nemen. Vandaar de melding.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    al_bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.697
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: 2:00h

    Volgens mij heb je er ook eentje bij 4:00h

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.879
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2:00h

    En bij 6 en 8. Verder ben ik nooit gekomen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •