Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 'Gekke' onderdelen adressen

  1. #1

    Standaard 'Gekke' onderdelen adressen

    Weet iemand leuke adressen waar je niet standaard onderdelen zou kunnen vinden?
    Ik heb bijvoorbeeld een stuur waar de stuurverwarming niet meer van werkt. Deze wil ik vervangen maar ik zou dit graag willen doen met een houten stuur met verwarming. Geen idee waar ik dat vandaan zou moeten gaan halen.
    Iemand suggesties?

    zoiets:

    Maar dan zonder stuurbediening en met verwarming....
    Laatst gewijzigd door tom; 11-10-10 om 09:44.

  2. #2
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: 'Gekke' onderdelen adressen

    de zoekfunctie kan je daar prima bij helpen..
    Audi A2 1.4 aua

  3. #3

    Standaard Re: 'Gekke' onderdelen adressen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    de zoekfunctie kan je daar prima bij helpen..
    Bedankt! Daar kom ik verder mee.
    Dat werkt vast goed voor een A4, daar heb je redelijk wat assortiment voor. Voor de A8 ben ik niet verder gekomen als Coen Donkers.
    Als je naar een autostyle website gaat kan je witte zijknipperlichten ipv de oranje aanschaffen en een nieuwe mattenset. Daar houdt het wel zo'n beetje mee op.
    Met de standaard onderdelen is het zo dat je over het algemeen 2 afspraken moet maken met de garage. De eerste zodat ze kunnen zien welke onderdeel in jouw A8 is gemonteerd zodat ze het juiste onderdeel bestellen, de tweede afspraak monteren ze het onderdeel.

    Wat ik me dus afvraag: Voor de nieuwere A8 modellen is er een verwarmbaar houten stuur verkrijgbaar. Deze is ongetwijfeld niet geschikt voor een D2 van voor de facelift al is het alleen al omdat de knopjes op het stuur het dan niet meer doen. Is zo'n apparaat ook te krijgen met stuurverwarming en met airbag maar dan zonder knoppen? Waar? Ik kan niets vinden, ook niet met de zoekfunctie.

  4. #4
    vissered's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    995
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: 'Gekke' onderdelen adressen

    kijk eens op audipages.com
    eigenaar van :geen audi maar een seat mii

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •