Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Ontbrekende telefoon A8

  1. #1

    Standaard Ontbrekende telefoon A8

    Hallo, ik heb sinds kort een A8 uit 1999 in mijn bezit. De telefoon in de armsteun mist echt. Ik wil graag deze of een andere weer installeren zodat ik deze functionaliteit kan gebruiken. Mijn vraag is echter: is het mogelijk verschillende types telefoons te installeren? Heeft iemand hier ervaring mee?

  2. #2

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Hallo, Dat is echt jammer, probeer het eens via Autoparts Veghel, Coen Donkers. Daar staan geloof ik 2 exemplaren, 1 S8, en een A8 voor onderdelen. Wellicht kan hij je er meer over informeren. Ik heb een rechtervoorscherm van de S8 nu op mijn S8 zitten....(Schade gevalletje met een scooter, daar wordt je niet echt vrolijk van. Ik heb er een originele Nokia van Audi in zitten. Let wel: Kan alleen sim kaart,in via Vodaphone (Libertel) of KPN. Heeft n.l. een andere bandbreedte dan de reguliere GSM telefoons.
    Succes!
    Mvg,
    Nico

  3. #3

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    je kan er naar zoeken, maar de kans op een goed werkend exemplaar is niet zo groot. Dan ben je vaak beter af met een parrot van 10,- euro.. Het is nogal een stap terug in de tijd namelijk, qua techniek. En idd werkt het alleen met een duosim van Voda of KPN makkelijk.

  4. #4

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Hartelijk bedankt. Ik heb bij Coen Donkers geinformeerd, waarscjhijnlijk niets beschikbar.

    Maar als ik het goed begrijp kan ik mijn T-Mobile abonnement sowieso niet gebruiken?

  5. #5
    wh-vanderpost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    42
    Posts
    266
    Kudos
    7
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ivonijhuis Bekijk Berichten
    Hartelijk bedankt. Ik heb bij Coen Donkers geinformeerd, waarscjhijnlijk niets beschikbar.

    Maar als ik het goed begrijp kan ik mijn T-Mobile abonnement sowieso niet gebruiken?
    Nee dat kan niet, alleen Vodafone en KPN opereren ook nog op het 900Mhz GSM netwerk. De andere providers zitten alleen op de 1900Mhz band.
    '01 S8 D2


  6. #6
    wastafus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Ik heb een parrot bluetooth achter de bose laten plaatsen (moet een speciaal kastje bij) werkt als een tierelier. Met alle toestellen, zélfs de witte Blackberry van mijn partner.
    Laatst gewijzigd door wastafus; 14-11-10 om 19:20.
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy

  7. #7
    wh-vanderpost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    42
    Posts
    266
    Kudos
    7
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wastafus Bekijk Berichten
    Ik heb een parrot bluetooth achter de bose laten plaatsen (moet een speciaal kastje bij) werkt als een tierelier. Met alle toestellen, zélfs de witte Blackberry van mijn partner.
    Heb je nu dan wel een extra Parrot kastje ergens op het dashboard geplakt zitten??
    Vind dat niet zo heel erg mooi, dus zoek eigenlijk nog steeds naar een bluetooth oplossing waarbij je geen zichtbare doosjes op je dashboard krijgt
    '01 S8 D2

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wh-vanderpost Bekijk Berichten
    De andere providers zitten alleen op de 1900Mhz band.
    Op 1900MHz ga je weinig ontvangen. 1800MHz that is.
    Laatst gewijzigd door 030; 17-11-10 om 15:04.

  10. #9
    wh-vanderpost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    42
    Posts
    266
    Kudos
    7
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Op 1900MHz ga je weinig ontvangen. 1800MHz that is.
    Owja, foutje.. 1900 is Amerika.
    '01 S8 D2

  11. #10
    Stef16's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    42
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Heb je de auto al doorzocht?

    Ik heb een Allroad quattro gekocht hier zou ook geen originele telefoon meer bij zijn. Er zat een nokia carkit ingebouwd. Ik ben ook al op zoek geweest via marktplaats e.d. Echter vond ik bij toeval achter in de auto achter een klepje de originele telefoon (Nokia 6091) Ik heb hem gelijk aangesloten en hij werkt perfect. Duo kaart aangevraagd in hij is nu bij mij in gebruik.

    De carkit moet er nog uit.

    Succes

  12. #11
    wastafus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Talking Re: Ontbrekende telefoon A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wh-vanderpost Bekijk Berichten
    Heb je nu dan wel een extra Parrot kastje ergens op het dashboard geplakt zitten??
    Vind dat niet zo heel erg mooi, dus zoek eigenlijk nog steeds naar een bluetooth oplossing waarbij je geen zichtbare doosjes op je dashboard krijgt
    Smaken verschillen, ik de huidige positie niet storend en niet overdreven aanwezig

    Parrot inside A8.jpg
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy

  13. #12

    Standaard Re: Ontbrekende telefoon A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mavos Bekijk Berichten
    je kan er naar zoeken, maar de kans op een goed werkend exemplaar is niet zo groot. Dan ben je vaak beter af met een parrot van 10,- euro.. Het is nogal een stap terug in de tijd namelijk, qua techniek. En idd werkt het alleen met een duosim van Voda of KPN makkelijk.
    Het ontvangst van zowel GPS alsook GSM in mijn auto is ongeveer 0. Iets met dubbelglas met zonwering enzo.
    Een externe antenne antenne zou leuk zijn maar dat werkt weer niet met de moderne telefoons en/of met parrot.
    Hebben jullie hier geen last van?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •