Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Welke passende navigatie achteraf?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Welke passende navigatie achteraf?

    Beste Audi-vrienden,
    Ik heb sinds kort een A8 4.2 Quattro uit 1995. Nu wil ik graag een mooie, passende navigatie. Liever geen inbouw omdat ik de Bose (?) radio niet wil opgeven.
    Een koppeling met IPhone 4 zou helemaal top zijn. Heeft iemand een mooie oplossing?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    256
    Kudos
    2
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: hulp gezocht bij navigatie...

    Je kunt hem ombouwen naar origineel Navigatie met grootscherm..
    ik had het origineel in m'n S8 uit 98..
    heb een foto erbij gedaan voor je:



    Werkt de originele Bose geluidsinstallatie zoals van ouds en het blijft origineel..
    zal vast wel via Ebay of marktplaats ect te vinden moeten zijn er worden geregeld nog A8en gesloopt...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Foeglass; 18-01-12 om 20:22.
    Audi S2 coupé "95
    Audi S4 Avant 4.2 V8 ''04
    Audi RS6 Avant 5.0 V10 "09

  3. #3

    Standaard Re: hulp gezocht bij navigatie...

    Dat wilde ik ook, maar ben tot de conclusie gekomen dat er naar mijn weten geen oplossing was voor het feit dat je in de passagiersruimte geen signaal hebt ( niet voldoende ). je zult dus moeten werken met een externe GPS antenne.

    [EDIT] origineel Audi ombouwen kan dus wel met een vinnetje, maar dan moet je hele middentunnel eruit, om van PFL naar FL ( 2DIN ) te gaan. daar word je niet vrolijk van.

    Ik heb uiteindelijk een Alpine in laten bouwen ( computer in dash verstopt en scherm t.h.v. middenluchtrooster ). voordeel is dat ik gelijk TV heb in de auto via mijn Hirschmann tunertje ( had ik nog ) en ook een rear view camera. ( en das pas echt handig met 5,04 meter auto ).
    Laatst gewijzigd door PiG; 19-01-12 om 16:08.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Ik heb qua ontvangst geen prbleem (A8-1995) binnen.
    Tomtom heeft een langwerpig model dat liggend precies in de asbak kan en nog net de steker vrijlaat. Mat zwart, valt nauwelijks op en toch goed te volgen tijdens rijden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •