Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: S8 trilt

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Exclamation S8 trilt

    Ik heb een orgineele audi s8 quatro uit 99 ik heb het probleem dat hij bij de 40 en 70 begon te trillen je voelt hem wringen na de 70 voel je het niet meer ik heb er een ander diffrentieel onder laten zetten en nu is het bij de 40 zo goed als weg maar bij de 70/80 voel je hem nog heb al aandrijfassen laten nakijken homokoneet banden zijn goed nu zijn er mensen zeggen dat het onbelans is in de tussen as wie kan mij hier advies in geven heeeellll graag kan ook bellen 06-24847291

    gr thijmen

  2. #2
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard re: S8 trilt

    Met 3 de zelfde berichten verspeel je wel gelijk je sympatie.
    En ook de titel met alleen help er in helpt niet echt mee.

    Verder kan ik je helaas niet helpen.
    Laatst gewijzigd door poetsertje; 28-03-12 om 10:25.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: S8 trilt

    Welkom. Ondanks dat je de forumreglementen hebt geaccepteerd, heb je blijkbaar niet de moeite genomen om ze te lezen. Ik raad je aan om dat alsnog te doen, anders wordt het een korte aanwezigheid hier. Je vindt het op http://www.audiforum.nl/forum/misc.php?do=vsarules
    Zo is het niet de bedoeling dat je een vraag op meerdere plaatsen op dit forum neerzet. Titels met veel uitroeptekens en help erin mag je ook meteen vergeten, de bedoeling is dat de vraag in de titel terugkomt. Tenslotte hoort een vraag over een A8 D2 in het D2-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •