Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Donkere reflector achtergrond lichtunits A8 W12

  1. #1
    DMW
    Guest

    Standaard Donkere reflector achtergrond lichtunits A8 W12

    Heb net de poets ervaring van Jim gelezen en zag ook die prachtige witte spiegelachtige koplamp units van die S8. Heb om het verschil te laten zien de foto's van de S8 en mijn A8 W12 er bij gedaan, waar zit het 'm. Voordat ik naar de Audi Dealer ga, wil ik een beetje beslagen te ijs komen, want de dealer zal de hele units waarschijnlijk willen vervangen ? Heeft iemand ervaring hiermee ? Groet DMW

    PICT0512.jpgPICT0510.jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    256
    Kudos
    2
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Donkere reflector achtergrond lichtunits A8 W12

    Je wilt je huidige units net zo helder als de enkel xenon units krijgen van de S8 afgebeeld?
    Het donkere zul je altijd houden in de Bixenon koplampen die jij hebt dat zit nu eenmaal in de lens, de S8 heeft enkel xenon die heeft een geheel andere reflector / binnenwerk enz al altijd helderder zijn.
    Wil je hetzelfde als de S8 zul je andere units moeten monteren.. ik persoonlijk zou het niet doen vind de bixenon units vele malen mooier..
    Of begrijp ik je verkeerd?

    Maar is het glas niet gewoon dof? bij mij zijn de glazen doffer wel geworden ik ga deze binnenkort eens loshalen en opnieuw polijsten om ze weer helderder te krijgen..
    Audi S2 coupé "95
    Audi S4 Avant 4.2 V8 ''04
    Audi RS6 Avant 5.0 V10 "09

  3. #3
    DMW
    Guest

    Standaard Re: Donkere reflector achtergrond lichtunits A8 W12

    Nee nee, ik wil die bi-xenon houden, dit is goed gezien dank. Realiseerde niet dat de S8 dat niet had. Nee de glazen zijn niet dof, daar heb ik eerst naar gekeken, maar met de nieuwe informatie kan ik het project ter zijde leggen. Groet DMW

  4. #4
    DrsP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    53
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Thumbs up Re: Donkere reflector achtergrond lichtunits A8 W12

    Hé wat grappig, heb deze W12 ook midden vorig jaar in het vizier gehad. In putten als ik het me goed herinner. Veel plezier ermee.

    DrsP.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •