Klinkt alsof je bak stuk is. Duur lijkt me een goede inschatting.
Als het elektronisch is, kun je met uitlezen nog wat wijzer worden.
Ik wilde net een stukje gaan rijden in mij A8 4.2 D2 automaat uit 1995. Nadat ik 100 meter gereden had wilde ik gas geven, maar leek het alsof hij in zijn neutraal stond. Ook in de Reverse geen beweging meer in te krijgen. Als ik gas geef gaat niet alleen de toerenteller bewegen, maar ook de kilometerteller, terwijl ik geen centimeter vooruit kom. Als ik hem weer in Park zet maakt hij ook wat herrie.
Iemand enig idee wat er kapot zou kunnen zijn? Gaat waarschijnlijk weer een kostbaar geintje worden.
Alvast dank
Als je km teller omhoog gaat is de ingaande as nog in beweging,daar wordt op gemetenmet de trajectsensor. Ik gok dan ook op je koppelomvormer
Of rembanden die kaduuk zijn. Tandwielen gebeurd niet zo snel tenzij de boel heet/laag olie heeft gehad. Maar dan had je wel geratel gehoord van of tandwielen die stukjes missen of lagers.
Er van uitgaande dat beide wagens voorwielaandrijvers zijn, als 1 voorwiel totaal niet meer aangedreven wordt, zegt het diff "ja doei" want er is geen tegen-rotatie of -druk. En de ESD software krijgt geen signaal dat een wiel slipt. En dan sta je stil. Tenminste, dat is denk ik de reden geweest.