Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Solar schuifdak A8 W12 2002 werkt niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    30
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A8

    Standaard Solar schuifdak A8 W12 2002 werkt niet

    De solar functie van mijn A8 werkt niet. Ben er mee bij twee Audi dealers geweest, Den Haag en Parijs. Ze kunnen me alleen vertellen dat het niet werkt maar niet de oorzaak daarvan. Blijkbaar, behalve de auto in de zon te zetten, is er geen andere mogelijkheid te controleren of het systeem werkt. In Parijs kwam het voorstel het paneel te vervangen, een kleine €3000 is hier mee gemoeid alleen het paneel ++ voor de inbouw en onderdelen.

    Heb overal gezocht, ook voor gebruikte panelen (zelfs als je die vindt weet je nog niet of die werkt), heeft iemand ervaring hiermee of weet waar ik moet zoeken.

    Groet Parijs

  2. #2
    44quattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    133
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: Solar schuifdak A8 W12 2002 werkt niet

    Parijs, een niet-forumlid mede S8-rijder in Hoofddorp heeft hetzelfde probleem. Tenminste ik neem aan dat alleen de solar funktie niet werkt. Het schuif/kanteldak werkt wel?
    Ik heb hem reeds het electrische schema gegeven van het solardak dus hij gaat ermee aan de slag.

    Als je meer wilt weten kan ik je een pb sturen.
    ________________________________
    Audi S8 01

    Ex:
    Audi S8 00
    Audi A8 3.7 98 454.311km
    Audi 200 20V 90 545.193km
    Audi V8 90 USA
    Audi V8 89
    Audi 200 quattro 1987
    Audi 200 quattro 1988
    Audi 200 turbo 1984

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    30
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Solar schuifdak A8 W12 2002 werkt niet

    Ja, het gaat alleen om de "solar functie" het dak zelf functioneert correct. Graag je PB. Alvast bedankt, Parijs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 44quattro Bekijk Berichten
    Parijs, een niet-forumlid mede S8-rijder in Hoofddorp heeft hetzelfde probleem. Tenminste ik neem aan dat alleen de solar funktie niet werkt. Het schuif/kanteldak werkt wel?
    Ik heb hem reeds het electrische schema gegeven van het solardak dus hij gaat ermee aan de slag.

    Als je meer wilt weten kan ik je een pb sturen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •