Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Airbaglampje J234 defect?

  1. #1

    Standaard Airbaglampje J234 defect?

    Goedemiddag, sinds een week ben ik in het bezit van een audi a8 4.2 4e/d3 van 2003. De auto is in praktisch nieuwstaat en heeft nog geen ton gereden. Ik heb de auto gekocht met een brandend airbaglampje. Volgens de verkoper had dit te maken met een lege accu en het starten met een accubooster. Een simpele reset dus... ik heb de auto uitgelezen en krijg de storing j234 regelapparaat airbag defect. 0003 014.
    Komt het vaker voor dat het regelapparaat stuk is?
    of zou dit het gevolg van iets anders kunnen zijn? wat te doen?
    Ik kan niks resetten volgens mij. Moet ik een andere (gebruikte) kopen en de module vervangen?

    dank voor jullie hulp.

    groet,

  2. #2

    Standaard Re: Airbaglampje J234 defect?

    Hallo , bij mij deze week exact hetzelfde verhaal.

    Er is deze zomer een nieuwe accu geplaatst en plots deze week blijkt het regelapparaat airbag defect te zijn ?

    Heb via Ebay nu een andere (regelapparaat airbag ) gekocht en hopelijk is deze ook geschikt voor mijn auto anders kan mag ik deze weer retour sturen.

    Audi krijgt deze melding ook niet weg dus bespaar je uitlees / reset geld a 60 euro het gaat niet lukken.

    Wat je kan doen is het regelapparaat airbag laten resetten bij een airbag bedrijf dat heb ik 7 jaar geleden ook al eens laten doen na een nieuwe accu.

    Destijds ging ik naar Best bij ene Joost de Niet helaas krijg ik hem niet meer gevonden ?
    Laatst gewijzigd door biturbo300pk; 10-02-18 om 19:26.

  3. #3

    Standaard Re: Airbaglampje J234 defect?

    Dit type bedrijf kan jou en mij helpen

    http://www.crash-data.eu/

    http://www.airbagmodule.nl/
    Laatst gewijzigd door biturbo300pk; 10-02-18 om 19:41.

  4. #4

    Standaard Re: Airbaglampje J234 defect?

    Bedankt voor je reaktie. Gr,

  5. #5

    Standaard Re: Airbaglampje J234 defect?

    Heb de airbagmodule laten resetten en alles weer zoals het hoort. Opgelost.
    Mvg.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •