Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Verschil in het dashboard vanaf 2006?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    48
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Verschil in het dashboard vanaf 2006?

    Hallo,

    Ik had een A6, nu een A4 gekocht maar ondanks dat het een prachtige auto is, is ie veel te klein. Onze jongens worden steeds groter en we zijn vaak samen met het gezin onderweg. Nu kijk ik naar een A8 van 2006 en hoger. Mijn vraag is het volgende:
    Zit er verschil in het dashboard?
    Bij sommige auto's zie ik alleen een navigatie blokje rechtop die ik ook in mijn vroegere a4 van 2003 heb gehad ( lang gelee)
    Bij andere zie ik de ruimte tussen de klokken volledig benut. is dit een andere uitvoering of is die navigatietoop gewoon iets kleiner en ligt het eraan waar het dashboard op staat?
    Heeft iemand een idee of een website waar dit staat uitgelegd?

    dank int vooruit.

    mvg Roelof

  2. #2
    darkrider's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    740
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Verschil in het dashboard vanaf 2006?

    Dashboard van elk a8 4E model van 2003 tot en met maart 2010 zijn identiek. Het verschil zit in je teller instrument. Deze zijn geleverd in kleine variant en in grootscherm tussen de toerenteller en km teller. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij zijn deze tellers vanaf facelift 1, 2007, enkel in grootscherm? Of bij facelift 2, vanaf 08/2008...

    Ombouw naar groter scherm is eenvoudig. Een teller kopen met en groot scherm, komponentenbeveiliging eraf en GO

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    48
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Verschil in het dashboard vanaf 2006?

    Ik zag verschil in twee modellen allebei van 2006. ik weet nu dus dat er inderdaad verschil is. dan hoef ik niet 200+ km te rijden voor een auto die de kleine heeft. Ik vind het toch lastig om een goede uitvoering te vinden, met alle opties erop. zijn dan zoveel dingen waar je op moet letten. Wij kochten een paar week geleden deze a4 en die is ABT getuned naar 250 pk , quattro, leren bekleding, prachtig ding , 7 traps dsg, nieuwe motor en nieuwe megatronic afgelopen jaar, top. komt de eerste regenbui gaat de ruitenwisser niet aan??????
    geen regensensor. even vergeten omdat je het zo gewend bent, lampen net zo , zelf aan schakelaar draaien. we hebben ze nu altijd maar aanstaan vergeet je het in ieder geval niet. vervelend is wel dat je navigatie op zwart gaat omdat die denkt dat het donker is. jij hebt je lampen namelijk aangedaan. goed lang verhaal kort.

    bedankt voor de reactie , ik ga verder zoeken naar die gouden a8
    Laatst gewijzigd door RdeVeen; 17-05-18 om 12:09.

  4. #4
    darkrider's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    740
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Verschil in het dashboard vanaf 2006?

    Geen dank. Succes met je zoektocht


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Verschil in het dashboard vanaf 2006?

    Ik heb er een paar gehad, en de ene had geen automatische verlichting, de volgende geen Bose sound. En je moet ook opletten, als er een telefoon inzit (middenconsole) betekent dit niet dat je automatisch met bluetooth kan bellen.

    Audi Music Interface! ook ideaal. (dashboard kastje)

    Succes


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •