Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 4.2, beurt waarschijnlijk fout gedaan door garage, graag tips!

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Leeftijd
    26
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard 4.2, beurt waarschijnlijk fout gedaan door garage, graag tips!

    ik heb dus afgelopen donderdag onderhoud laten uitvoeren op mijn Audi A8 4.2 V8 voor een kleine onderhoudsbeurt en de APK.

    alles mooi en netjes, op 2 achterlichten na.. 2 units bestellen en voor de rest denk ik: mooi kan er weer een jaar tegenaan..

    me auto eigenlijk niet meer hoeven te gebruiken 2 dagen lang tot ik zaterdag voor een ritje Almere-Groningen me auto moest pakken.

    totdat ineens me rode olielampje ging piepen en knipperen en eigenlijk me rotschrok! gelijk op de vluchtstrook gestaan met alarmlichten en er komt een enorme olielucht onder me auto vandaan, en enorm lekkende oliespoor.

    nergens tegenaan gereden of wat dan ook, of geraced over een drempel, wat schijnt na later terug bij me huis te zijn dat er ook flinke oliesporen op de parkeerplaats en voor me deur waar ik de auto soms kort parkeer.

    ook wat foto's van me aantreffing onder de auto:

    IMG-20191116-WA0002.jpg
    IMG-20191116-WA0000.jpg
    IMG_20191117_044311.jpg

    ook vraag ik me af of het uberhaupt normaal is dat ik me motor zo van onderen kan zien, ook lijkt of er gewoon totaal iets afgebroken is eronder.

    wat zouden jullie in deze situatie doen?
    Laatst gewijzigd door z0mgitskitt; 18-11-19 om 12:41.

  2. #2

    Standaard Re: 4.2, beurt waarschijnlijk fout gedaan door garage, graag tips!

    Het lijkt mij duidelijk wat er is gebeurd, alleen is het de vraag door wie. Ik denk dat niemand hier jou dat kan vertellen. Als jij er zeker van bent dat dit bij de garage is gebeurd kun je natuurlijk met hen een gesprek aangaan.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 4.2, beurt waarschijnlijk fout gedaan door garage, graag tips!

    Er hoort ern onderplaat onder je blok te zitten. Da's een beetje een onding om te monteren dus dat zijn ze waarschijnlijk 'vergeten'. Die moeten ze inderdaad monteren en dan kijken waar de lekkage vandaan komt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Leeftijd
    26
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: 4.2, beurt waarschijnlijk fout gedaan door garage, graag tips!

    even een update over deze situatie:

    na onderzoek kwamen ze erachter dat ze de oliefilter niet goed hadden aangedraaid! heb 240 euro gehad, en heel veel excuses en een belofte dat het nooit meer zou gebeuren, over de onderplaat.. die zit er nu magisch wel onder..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •