Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

  1. #21
    darkrider's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    740
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

    Ik zal de auto binnenkort op de brug zetten en eens goed bekijken...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #22
    darkrider's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    740
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arm68 Bekijk Berichten
    Ik noem GEEN sideskirt. Jij bent met de deur bezig. Het zat bij mij in de DORPEL rechts voor. Daar stap je overheen als je instapt. Plat bovenop zit het kunststof met twee aluminium ingelegde strookjes.
    Ik heb alles bekeken maar nergens iets te vinden en het geluid is er nog! Zwaar irritant dit...

    Zou je mij aub een foto of foto’s kunnen sturen waar het water bij jou inzat? En waar precies ik het weg kan halen?

    Ik heb zelf 1 klein gaatje in de karosserie dorpel gemaakt waar je mij dat aangaf en geen enkele druppel water kwam eruit..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2018
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

    Hierbij een paar plaatjes.
    Als je je afvraagt wat voor viezigheid je allemaal ziet? Ook een A8 kan blijkbaar in brand gaan. Vorige week is dat gebeurt, stilstaand en spontaan. Waarschijnlijk kortsluiting. Zo ongeveer alle bedrading achter het dashboard en in het deel ervoor is weg. Totall loss!

    DSC04935.jpg

    DSC04936.jpg

    Zoals je kan zien is alleen het kunststof helemaal bovenop de dorpel (als de deur open is) verwijdert. Het groene potlood staat in een gaatje waar de plug van de bevestiging uitkomt. Zoals ik al zei is mijn A8 een lange versie en ik weet niet of de dorpel dan anders/verstevigd is maar ongeveer 4 cm. diep zit er al een tussen plaat. Daar stond bij mij water op wat ik eruit gezogen heb. Het klotste echt erg als je stopte of optrok of van voor naar achter reed. Door er met de compressor druk op te zetten ging het van onderen wel druppellen maar dat ging moeilijk. Er zal best een afwatering zitten maar die is/was dus verstopt.

  4. #24
    darkrider's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    740
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

    Erg bedankt voor je uitleg! En sterkte met de audi... wel heftig zeg, total loss


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #25
    darkrider's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    740
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

    Helaas is het ook daar kurkdroog bij mij... wordt verder zoeken..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Leeftijd
    65
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

    Heb je onder de motorkap al gekeken naar je accubak.
    Als hiervan de afvoer verstop zit loopt deze bak vanaf je voorruit vol met water.

    Even da afvoer hiervan controleren.

  7. #27
    darkrider's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    740
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Waterlekkage passagierszijde en watergeluid tijdens remmen en accelereren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fire Bekijk Berichten
    Heb je onder de motorkap al gekeken naar je accubak.
    Als hiervan de afvoer verstop zit loopt deze bak vanaf je voorruit vol met water.

    Even da afvoer hiervan controleren.
    Bij de A8 4E model, zit de accu rechts achterin. Over welke accubak heb je het over, onder de motorkap?

    Onder de motorkap heb je de klimaatkasten dat onder het interieurfilter zit. Deze is laatst volledig uit elkaar gehaald compleet schoon gemaakt doorgespoeld en alle afvoeren lopen perfect door. Ook de afvoeren van de dak zijn helemaal in orde. En ook de afvoeren van de airco leidingen helemaal in orde. Dus al met al, zijn alle afvoeren gecheckt gecontroleerd gespoeld en zijn allemaal functioneel. Er is ook geen enkel lekkage in de auto waar dan ook.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •