Goedemorgen allemaal,

Gezien alle 4 de deuren bij mij niet goed in de karosserie vergendeling vallen als je ze dicht doet en opent, heb ik geprobeerd deze te verstellen. Zitten namelijk vast met 2 x multitorx 8 en dan kan je ze in diepte en hoogte afstellen. Helaas was dit geen oplossing. Want mijn deuren hangen iets aan de achterzijde door en hierdoor worden ze iets “gelift” als ze in de haak vallen en sluiten. Dit zorgt er ook voor dat bij het openen van de deur, deze niet zacht openen maar met een hardere geluid eruit vallen als ware (overdreven gezegd).... dit hoort natuurlijk niet bij de A8! Heel wat rondgelezen, maar de afstelling van deze scharnieren zit helaas aan de binnenzijde van de karosserie en hiervoor moet de gehele dasboard eruit om hierbij te komen... maar het schijnt dat karosserie zijde eigenlijk niet kapot gaat maar juist de bovenste deurscharnieren en deze zijn wel makkelijk te vervangen. Hierna zouden ze goed moeten zijn...

Kan iemand mij vanuit elsawin een beschrijving sturen hoe deze bovenste deurscharnieren te vervangen en daarna de deur op de haak af te stellen is? Graag van de voorste en de achterste deuren

Hetzelfde geldt ook voor mijn achterklep. Dit is na meermaals afstellen wel goed, optisch, maar kwa functioneel, knalt deze uit de vergrendeling... hij schrankt toch op de een of andere manier.. ik wil de scharnieren hiervan ook vernieuwen en dan alles juist afstellen.. deze afstellen zit deels in de scharnieren en deels in de haak waar deze invalt, aangetrokken en vergrendelt wordt...

Graag iemand die ook hiervan uit elsawin een beschrijving kan opsturen? Montage ervan, alsmede afstellen van deze scharnieren en afstellen van de haak op de karosserie?

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen met elsawin informatie

Dank!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk