Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Kachel blaast maar aan een kant warme lucht

  1. #1

    Standaard Kachel blaast maar aan een kant warme lucht

    Een goede middag allemaal ik ben nieuw hier op het forum
    Ben helaas net eigenaar geworden van een Audi a8 met probleem. Heb er week zonder problemen mee gereden en heb nu helaas last van een probleem met de kachel. Heb hier op forum al beetje gelezen en al hoop geprobeerd halve dashboard al uit elkaar maar kom eigenlijk niet verder. Wat het probleem is is dat de bestuurders kant alleen nog maar hele koude lucht blaast en de passagiers kant die word wel warm ook niet extreem heet maar wel warm en iets kouder maar dan ook weer niet zo koud als bestuurders kant want dat is zeg maar standje airco koud. Heb nu zo ver alles open dat ik bestuurders kant wel alle kleppen zie en hoor bewegen. Heeft er hier iemand ervaring mee of tips waar ik dit moet zoeken. Alvast bedankt voor het lezen en hoop dat iemand me
    kan helpen en ik niet naar dure garage hoef

  2. #2
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel blaast maar aan een kant warme lucht

    Patrick, als eerste welkom op dit forum, foto's van je a8 worden altijd gewaardeerd. Ik weet niet of het probleem hetzelfde is maar gezien de inkoop praktijken van autofabrikanten zou het zomaar kunnen kijk eens naar de bekende problemen van de a6

    https://www.audiforum.nl/forum/model...rk-how-to.html
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •