Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Soft close werkt niet

  1. #1

    Standaard Soft close werkt niet

    Hallo allemaal,
    Dit is mijn eerste post op het forum al ben ik lid vanaf 2017. Tot nu toe heb ik heel veel gehad aan de zoekfunctie en ben waanzinnig goed geholpen met jullie uitleg. Toch zit ik nu met een uitdaging die ik nergens kon vinden of ik heb niet goed gezocht.
    Ik ben in bezit van een mooie A8 W12 met van alles er op en er aan. Wat een monster! Bij het vervangen van een deurslot kwam ik er achter dat er soft close op de auto zit maar die doet het niet op geen een deur. In vag com staat de code wel goed maar als ik een output test doe kan ik soft close niet selecteren en simuleren. Weet iemand misschien waar ik het kan zoeken? Voor de goede orde, het zit op elke deur maar werkt niet. Alvast bedankt voor het denkwerk! Groetjes van een trotse Audi bezitter

  2. #2
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.612
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Soft close werkt niet

    De softclose motortjes bij een A8 van jouw type gaan vaak kapot. Vervangend motortje aanschaffen, inbouwen en gaan!
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  3. #3

    Standaard Re: Soft close werkt niet

    Bedankt voor de tip! Ik ga het proberen ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •