Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Facelift achterlichten, waar te krijgen?

  1. #1

    Standaard Facelift achterlichten, waar te krijgen?

    Al weer sinds een aantal maanden ben ik de trotse eigenaar van mijn derde A8 op rij. Wederom een fantastisch donkergrijs import exemplaar op de kop weten te tikken voor weinig. 3.2 is geen 4.2, dus die fout maak ik hierna niet meer, maar toch, hij is wel puntgaaf. Nu wil ik graag de pre facelift achterlampen vervangen voor die mooie met dunne streepjes. Knabbelt optisch zo weer een aantal jaar van dat ding af, past goed bij het nieuwe nummerbord. Maar man man man.... wat vragen ze belachelijke bedragen voor een set. EUR 1.800,- is heel normaal. Zag vrijdag iets voor EUR 900,- maar goed toen ik eenmaal klaar met drinken was, waren die alweer verdwenen. Heeft er iemand een goeie tip, sloop, liefhebber, what ever, waar ik die voor een zacht prijsje kan krijgen. Overigens mijn set is nog perfect, dus inruil eventueel aanwezig. O'ja als iemand dit weekend, of vorige week, zijn hele voorkant naar de galemiezen heeft gereden.... Kan er binnen 1,5 uur zijn met mijn schroevendraaier. Bij voorbaat dank! Joep

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: Facelift achterlichten, waar te krijgen?

    Hoi Joep,

    Heb wel een adres voor nieuwe glazen, kijk op Facebook naar https://www.facebook.com/profile.php...t&locale=nl_NL.

    2x de buitenste 'glazen' was € 160,-
    Waarschijnlijk kan hij ook de binnenste glazen leveren.

    Groetjes,
    Taco

  3. #3
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Facelift achterlichten, waar te krijgen?

    Kijk maar eens in het gigantische magazijn van Coen Donkers. Die heeft er gegarandeerd een paar liggen. Mijn D2 Facelift werd daar geslacht dus wie weet liggen ze er nog.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •