Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: werking cruisecontrol bediening A8 2005

  1. #1

    Standaard werking cruisecontrol bediening A8 2005

    Ik rijd tijdelijk een A8L 4.2 TDI uit 2005 en heb een vraag over de bediening van de cruisecontrol. (CC)
    Als ik op de CC rijd en ik wil hem deactiveren dan kan dat door even het rempedaal aan te tikken maar het moet ook via de hendel kunnen.
    Weet iemand misschien hoe dat dan werkt want ik kan wel de hele CC via de hendel uitschakelen maar dan verliest hij het geheugen zodat ik hem niet weer terug kan laten gaan naar de laatst ingestelde snelheid.

    Alavst bedankt,

    M. Bouwheer

  2. #2
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    ik neem aan dat je een hendel onder je richtenaanwijzerhendel heb zitten ?

    dan hoef je de hendel alleen een tikje naarvoren geven , dus niet helemaal door drukken want dan gaat de cruise controle idd uit .
    En als je weer terug naar je laatst ingestelde snelheid wil dan moet je hendel een tikkie naar je toehalen .
    Maar als je de auto van het contact heb gehaald dan moet je altijd eerst op set drukken .

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miTchel Bekijk Berichten
    ik neem aan dat je een hendel onder je richtenaanwijzerhendel heb zitten ?

    dan hoef je de hendel alleen een tikje naarvoren geven , dus niet helemaal door drukken want dan gaat de cruise controle idd uit .
    En als je weer terug naar je laatst ingestelde snelheid wil dan moet je hendel een tikkie naar je toehalen .
    Maar als je de auto van het contact heb gehaald dan moet je altijd eerst op set drukken .
    Ok, bedankt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •