Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 80 van de 80

Onderwerp: 22 inch onder A8

  1. #61

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Hey Golfer,

    de 1 vindt het super gaaf de ander niet. Maar tot nu to meer complimenten dan afwijzingen !



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    LED strips er weer af en het ding in nog chic ook.

  2. #62

    Smile Re: 22 inch onder A8

    Hey wazzup01

    Ik heb ook nooit beweerd volgens mij dat er een RS8 bestaat, type aanduiding heeft meer met mijn voornaam te maken en een echte S8 is het niet dus vandaar een kleine aanpassing in de type aanduiding ! ;-)

    Wat betreft de uitlaten klopt het dat aan de ene kant de uitlaat iets lager hangt, maar omdat het RVS eindstukken zijn, worden deze wat warmer dan de originele demper met eindstukken die erop geschoven worden. Vandaar dat er iets meer ruimte moet zijn tussen eindstuk en bumper. Maar de linkerkant wordt zsm aangepakt.
    En de LED achterlichten in de foto's zijn niet standaard voor de S8, want als je kijkt naar de S8 van 2006/2007 hebben deze de standaard achterlichten. En de lichten die ik er nu op heb zitten zijn ook gewoon LED achterlichten hoor !

    ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    Primair vind ik een A8 of S8 een schitterende auto. De 22"velgen staan werkelijk schitterend. Alleen waar ik Marc RS4 een beetje gelijk in moet geven kloppen er een aantal dingen niet waardoor het eigenlijk de verkeerde kant op gaat. Zo is er (volgens mij tenminste) nog nooit een RS8 geweest. Tevens (alhoewel in de context van RS8 zou het juist weer wel kunnen) vind ik de uitlaatpijpen net te dik en niet zo netjes als onder een S8. En ik mis de LED achterlichten die (ook weer volgens mij) standaard waren bij de S8. (bijgaand een drietal foto's van een S8) Verder een hele dikke auto en zeker een trots bezit.

  3. #63
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Gelukkig behoor ik bij de minderheid Ik vind ze te kort in vergelijking met de lengte van de koplampunit erboven en staan een beetje "los".
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  4. #64
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Lekker sfeertje zet jij neer RFA, ga toch weg..

  5. #65
    Avantisti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    53
    Posts
    786
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Duidelijk iemand die niet zo heel erg goed tegen kritiek kan.
    2008 A4 Avant 1.8TFSI


  6. #66

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Hey, RFA is niet de eerste die het woord kotslelijk gebruikt he.. Hij is niet de enige die een beetje mag kalmeren..

  7. #67
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Hahah ik lach hier alleen maar om,jij moest eens weten wat ik allemaal omgebouwd heb.

    Alleen ik doe zoiets GOED....jij hebt het bij je A8 gewoon niet netjes gedaan.

    Daarbij vind ik je reactie ook zwaar overtrokken,ik zeg niet dat jij niets kan.

    Ik vind (en ik ben niet de enige hier) die nep led strips gewoon misselijk op een verders best nette A8.

    Daarbij nog iets,als je dan S8 uitlaten probeert te imiteren,ga dan all the way en hang ze gewoon netjes er is ruimte zat daaronder.

    K rij zelf ook heel erg regelmatig in een A8 zoals jij die hebt dus ik weet waar ik het over heb.

    En als laatste: reageren met EIKEL op kritiek welke gewoon de waarheid is getuigd niet van een hoog IQ....KEREL.

    :-)
    Laatst gewijzigd door Marc R; 04-02-10 om 11:15.

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  8. Ad
  9. #68
    Avantisti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    53
    Posts
    786
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BastiaanS2 Bekijk Berichten
    Hey, RFA is niet de eerste die het woord kotslelijk gebruikt he.. Hij is niet de enige die een beetje mag kalmeren..
    Maar hij is wel degene die iemand voor eikel uitmaakt!
    Volgens mij gaan we hier zo niet met elkaar om, maar ik kan er naast zitten.....
    Laatst gewijzigd door Avantisti; 04-02-10 om 12:43.
    2008 A4 Avant 1.8TFSI

  10. #69

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
    Maar hij is wel degene die iemand voor eikel uitmaakt!
    Volgens mij gaan we hier zo niet met elkaar om, maar ik kan er naast zitten.....

    Shit, ik wist dat ik zoiets terug kreeg..haha ik zeg toch ook helemaal niet dat hij op de juiste manier communiceert.. Maar een licht geirriteerde reactie als iemand een upgrade aan jou duurbetaalde A8 voor kotslelijk uitmaakt.. tja.. ik zeg ook niet dat ik daar helemaal niets bij kan voorstellen. Al zijn die ledstrips ook niet mijn ding..

  11. #70

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BastiaanS2 Bekijk Berichten
    Maar een licht geirriteerde reactie als iemand een upgrade aan jou duurbetaalde A8 voor kotslelijk uitmaakt.. tja.. ik zeg ook niet dat ik daar helemaal niets bij kan voorstellen. Al zijn die ledstrips ook niet mijn ding..
    Ja inderdaad...ik ben ook geen fan van die niet-fabrieks LEDs, zeker niet op zo'n mooie limousine als de A8, maar iets subtieler je mening geven over andermans auto mag best. Het is ook weer geen uitbraaksel van 'De Grote Beurt' ofzo...
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 04-02-10 om 14:54.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  12. #71
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Gelukkig gaat dit topic over ofdat 22" onder een A8 kan en niet over wat iemand van de auto van een ander vindt........

    Zullen we weer ontopic gaan??

  13. #72

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    er is een bandencentrum in Barendrecht , die heeft er een op zijn site

  14. #73

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    en als je kijkt op Marktplaats , bij Auto onderdelen , Banden en Velgen en type in A8.
    op pag 4 staat de auto met de velgen bel ze eens

  15. #74
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Ja inderdaad...ik ben ook geen fan van die niet-fabrieks LEDs, zeker niet op zo'n mooie limousine als de A8, maar iets subtieler je mening geven over andermans auto mag best. Het is ook weer geen uitbraaksel van 'De Grote Beurt' ofzo...


    Goed, is misschien een punt.

    K had mezelf iets subtieler kunnen uitten maar als je op een openbaar forum je materiaal laat zien dan kan je 2 kanten op.

    En erg veel mensen hier zijn ngewoon niet gecharmeerd van die lelijke nep strips....dat mag toch gewoon gezegd worden of niet?

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  16. #75

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Natuurlijk mag dat, maar de kwalificaties kunnen wat schappelijker worden verwoord.

  17. #76

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Heb mijn auto verkocht, maar zonder de (volgens de nieuwe eigenaar spuuglelijke) velgen,weten jullie of deze onder het oude model A8 van 2000 passen??

    Heb er 1 gekocht voor mij vrouw..

  18. #77

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FELIX A8 Bekijk Berichten
    Heb mijn auto verkocht, maar zonder de (volgens de nieuwe eigenaar spuuglelijke) velgen,weten jullie of deze onder het oude model A8 van 2000 passen??

    Heb er 1 gekocht voor mij vrouw..
    Velgen gaan niet passen onder het oude model, velgen zijn nu te koop (de 20 inch) met fonkelnieuwe BRIDGESTONE POTENZA, iemand interesse, stuur een Pb.

    Smaken verschillen nogal, blijkt uit de bovenstaande posts, het zijn echter wel zeer kwalitatief hoogwaardige velgen met geen enkel gebruiksspoor.

    Foto's van de auto met de velgen: http://www.audiforum.nl/forum/showro...3-4-0-tdi.html
    Laatst gewijzigd door FELIX A8; 30-04-10 om 16:57.

  19. #78

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Hahahaha. Lijkt wel een honda civic/crx/petjes forum op deze manier,gun elkaar eens een beetje lucht.

  20. #79
    pacific's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    314
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: 22 inch onder A8

    Geweldige toevoeging na anderhalf jaar ;-))
    Mvg,

    Frank

  21. #80
    Dedde's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    1.450
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Best ok

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •