Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: vraagje dagrijverlichting

  1. #1

    Standaard vraagje dagrijverlichting

    Hallo,

    even een vraagje voor jullie a8 rijders.
    Ik heb op een a8 witte dagrijverlichting gezien.
    niet leds maar een gewone bulb volgens ik kunnen zien heb tijdens het rijden.
    is deze standaard op een a8?

    Zoja welke lamp is dit?

    Ik rij namelijk met een a6 4f en zou ook graag de witte dagrijverlichting hebben.


    greetz Tim

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.164
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: vraagje dagrijverlichting

    Hoi Tim,
    In mijn ex-A6 van vóór de facelift heb ik de "gele" dagrijlampen laten vervangen door led-lampen. Dan moet je wel een weerstand bij solderen. Verder weet ik niet precies hoe of wat (ben daar zelf onhandig mee, daarom laten doen ) maar kijk bijvoorbeeld eens op www.a6-wiki.de

    http://www.a6-wiki.de/index.php/Bele...seinrichtungen dat zou de directe link moeten zijn

    Succes!

    vóór ombouw, met standaard dagrijlampen


    na de ombouw, met led-dagrijlampen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #3

    Standaard Re: vraagje dagrijverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Hoi Tim,
    In mijn ex-A6 van vóór de facelift heb ik de "gele" dagrijlampen laten vervangen door led-lampen. Dan moet je wel een weerstand bij solderen. Verder weet ik niet precies hoe of wat (ben daar zelf onhandig mee, daarom laten doen ) maar kijk bijvoorbeeld eens op www.a6-wiki.de
    Hoi

    heel erg bedankt voor de info, ik ben daar ook nie zo handig mee.
    maar ik dacht dat het bij de a8 een gewone lamp was, daarom dat ik het hier even vroeg.

    naar het schijnt heb je die gelijk da jij zegd ook al met weerstand in, maar gaan ze daar dan
    niet over vallen bij de keuring als het leds zijn?

    greetz Tim

  4. #4
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.164
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: vraagje dagrijverlichting

    in A8 met W12 of S8 heb je een aparte lichtunit met 4 leds erin. dat is dus een heel andere lichtunit dan in de A6.

    of ze er bij een keuring over vallen, zou ik niet weten... ik verwacht van niet, want je hebt toch gewoon keurige dagrijverlichting? is niet scherper of feller dan standaard gele gloeilamp.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •