Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Enkele vraagjes m.b.t. a8 3.7 (d3)

  1. #1

    Standaard Enkele vraagjes m.b.t. a8 3.7 (d3)

    Hey iedereen,
    We zijn hier thuis al een tijdje eigenaar van een a8 3.7 d3 model van eind 2003 met op dit moment een 85000km op teller. Wagen rijdt fantastisch en we hebben zo goed als geen klagen.
    Toch een paar dingen die ik heb opgemerkt.
    Als je je gas half induwt en de automaat 2x terugschakelt hoor ik een kort maar duidelijk whinerig geluidje. Moeilijk te omschrijven... iemand een idee aan wat dit kan liggen?
    Nog een vraagje, heeft deze wagen geen follow me home verlichting en of is het niet mogelijk om de verlichting van de auto op voorhand of achteraf te activeren? Lijkt me toch sterk moest deze wagen dit niet hebben?
    Tot slot, is het mogelijke om in het scherm van de boordcomputer de digitale snelheid weergegeven te krijgen?

    Alvast bedankt
    Groetjes
    Matt

  2. #2

    Standaard Re: Enkele vraagjes m.b.t. a8 3.7 (d3)

    Whinerig geluidje zegt me niet zoveel. Wat ik wel kan zeggen, is dat ik zelf de automaatolie van mijn A8 3.7 iedere 60.000km ververste. Audi zegt dat de automaatolie een autoleven lang in de bak kan blijven zitten, maar ik heb de tip van verschillende A8-rijders op www.audiworld.com opgevolgd en ververste iedere 60.000km de bakolie. Dat zou ik jou ook aanraden. Het is een precisiewerkje en kost iets van 100 of 150 euro bij de Audi dealer.

  3. #3

    Standaard Re: Enkele vraagjes m.b.t. a8 3.7 (d3)

    Duidelijk, bedankt! Zal ik zo snel mogelijk werk van maken...
    Toevallig nog een antwoord op de andere vragen?
    groetjes

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •