Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: GSM adapter Cradle

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard GSM adapter Cradle

    Hallo Mensen,

    al weer de 3e vraag van een nieuwe Audi rijder
    Zo'n Cradle is dat gewoon plug en play ?
    Als ik muziek op mijn telefoon heb staan speelt deze dat dan ook af met mijn audio systeem ?

    Groeten Snirpak

  2. #2
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: GSM adapter Cradle

    Cradle is indd plug and play als er een aansluiting aanwezig is, zit in je armsteun.
    Muziek ging bij mij destijds niet via dat ding maar dat kwam omdat er ook geen muziek op die telefoon stond. Denk dat het nog niet mogelijk is om ook je muziek te streamen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: GSM adapter Cradle

    Oke bedankt voor je antwoord !

    Ja de originele Audi telefoon zit onder de armsteun.
    Ik dacht ik zal met mijn telefoon eens verbinding maken met de bluetooth in de auto maar daar trapt de Audi niet in.
    De Cradle zou voor mij alleen interessant zijn als ik daar de muziek mee kan streamen.
    Anders kan ik net zo goed (gratis) een dual sim kaart aanvragen bij mijn provider en de originele telefoon gebruiken.

    Groeten Snirpak

  4. #4
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: GSM adapter Cradle

    Zit er dan in je linker armsteun niet nog een extra bevestigingspunt voor een cradle? In onze vorige a8 kon de originele audi telefoon én mn blackberry!
    Dual simkaart werkte bij mij niet omdat mn gewone mobiel dominanter was en daarom de audi telefoon er steeds uitgooide. Het werkte trouwens wel als ik mn gewone telefoon steeds uitdeed bij het instappen in de auto.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: GSM adapter Cradle

    Xander,

    nee onder de linker armsteun zit enkel een opberg vakje.
    Verder ook geen aansluiting o.i.d.

    Is het niet zo dat je die Cradle in de bestaande telefoonaansluiting geplaatst wordt ?

    Groeten Snirpak.
    Laatst gewijzigd door Snirpak; 14-02-11 om 08:09.


  6. #6
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: GSM adapter Cradle

    Geen idee, hoe het dan zit! Ik kon iig mn blackberry in een armsteun, en de audi telefoon zat daar onder in dat opbergvak! Zal morgen eens zoeken of ik daar nog een foto van heb!

  7. #7

    Standaard Re: GSM adapter Cradle

    Streamen muziek lukt bij mij niet, heb wel gelezen dat software versie boordcompu het verschil hier kan maken? Telefoon blijft overigens via bluetooth verbinden en niet via cradle. Cradle dient alleen voor opladen en ontvangst. Cradle blijft bij mij helaas niet goed zitten (dashboardhouder), iemand anders ervaring mee/oplossing?
    Grt R

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: GSM adapter Cradle

    Cradle is zoals eerder aangegeven idd alleen voor het laden van de telefoon. 189,00 euro is veel geld voor een lader.
    Voor het streamen kun je volgens de dealer een unit laten inbouwen voor bijvoorbeeld de ipod of iphone. Dit kost incl. Montage 600,00 euro. Je kunt de muziek mappen en afspeellijsten dan wel via het MMI bedienen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •