Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Nieuwe accu inleren

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Nieuwe accu inleren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbrothers2000 Bekijk Berichten
    Hallo,
    heb vandaag mijn accu gewisseld A8 D3 met eentje van de dealer gekocht accu 12v110ah 520a 850a
    oude accu is varta en nieuwe accu staat varta volkswagen op, maar allebei hebben de zelfde waarden,
    op de nieuwe accu heb je een sticker met bem code,
    000915105DL
    VA0311026Q1TW

    omdat de waarden toch hetzelfde zijn is het toch nodig om de accu te inleren of heeft het geen zin.

    in vagcom bij module 61 heb je battery coding

    part number ( 10 or 11 digits ) dat is denk ik 000915105DL
    serial number ( 10 digits) maar is dat dan VAO 311026Q1TW ??? Moet ik dan de VA0 weglaten ?
    verdor gewoon VARTA kiezen.

    dan ok en dan kom je op het scherm waar je de nieuwe coding kan opslaan.
    moet ik dan de workshop code gewoon op 00000 laten staan ,?

    accu is al gewisseld geen storingen ofzo , maar zat toch te denken aan het coding gedoe,
    graag beetje hulp of ik alles goed doe,
    groetjes
    Zo te zien staat je vagcom niet goed ingesteld.

    Workshop code e.d. moet je bij de gebruikers instellingen invoeren, anders kun je niet coderen, dan accepteert tie wel maar voert die het niet door.

    Beetje afhankelijk van waar je vagcom hebt gekocht, priemus of een ander moet je verschillende waarde voor invoeren. Kan het eventueel voor je nazoeken maar dan moet je even laten welke leverancier er op je stekker staat, of je kan degene bellen waar je vagcom hebt gekocht, die vertelt je zo wat je moet instellen.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe accu inleren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slt Bekijk Berichten
    Volgens chefmonteur bij dealer is 0.5 tot 0.7 Amp maximaal. (5 tot 7 mili Amp)
    "Slt" bedankt voor je reactie, echter weet ik het helaas nu nog niet, als je zegt 0,5 tot 0,7 Amp, dan is dat gelijk aan 500 tot 700 mA, jij zegt 5-7 milli-ampere, wat is het nu???????

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Leeftijd
    46
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe accu inleren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leonvanveen Bekijk Berichten
    Zo te zien staat je vagcom niet goed ingesteld.

    Workshop code e.d. moet je bij de gebruikers instellingen invoeren, anders kun je niet coderen, dan accepteert tie wel maar voert die het niet door.

    Beetje afhankelijk van waar je vagcom hebt gekocht, priemus of een ander moet je verschillende waarde voor invoeren. Kan het eventueel voor je nazoeken maar dan moet je even laten welke leverancier er op je stekker staat, of je kan degene bellen waar je vagcom hebt gekocht, die vertelt je zo wat je moet instellen.
    Hallo Leonvanveen, weet niet of je dit nog gaat lezen maar ik heb het zelfde probleem accu code wordt geaccepteerd maar niet doorgevoerd. Heb de vcds op ebay gekocht is een nepperd van ross tech vag 17 hex+can dual-k & can <-> usb interface for vcds rev.B wat te doen met die workshop code die van mij is wsc 00000 000 00000
    Heb een audi a8 4e 2001 3.7
    Hoop iets van u te horen.
    Mvg collin stewart.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •