Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: [Opgelost] Air suspension fout, hoogte lichtregelaar fout, motorfout, elektrische fouten

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    43
    Posts
    27
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard [Opgelost] Air suspension fout, hoogte lichtregelaar fout, motorfout, elektrische fouten

    Hi gents,

    Na vorige week een audi a8L W12 te hebben gekocht, kwam er enkele dagen erna veel storingen te voorschijn.
    Hoewel ik bij de aankoop dit had laten uitlezen, snapte ik er helemaal niks van.

    - Air suspension oranje icoon bleef branden
    - Bij het opstarten kreeg ik een fout in de hoogte lichtregelaar
    - De voorkant bleef op 1 niveau staan (Air suspension)

    Ik ben bij Audi Dealer (Amsterdam Zuid-Oost) geweest, waar ze een poging deden een rib uit mijn lijf te trekken.
    Vervolgens bij WW Smit geweest, waarbij ik het wederom heb laten uitlezen, hierbij gaven ze al aan dat het er iets electrisch niet helemaal ok is.

    Na overleg met de verkoper(Garage) ben ik gister naar Gimann geweest in ERP.
    Wat een toffe mensen daar zeg!

    Tijdens het uitlezen mocht ik meekijken en gaf hij per stap aan wat er aan de hand was.

    - De airsuspension fouten werden gemaakt door een accu die op sterven was.
    - De accu was ook niet origineel!, en hierdoor kom de auto de accu niet plaatsen
    - De hoogte lichtregelaar kon niets, omdat het autoniveau niet klopte (voor en achter niet correct en niet ingeleerd.)
    - Overige -niet direct zichtbare fouten- hadden allemaal te maken met een niet volle en originele accu met alle gevolgen van dien.

    Edward(Gimann) heeft de auto voorzien van nieuwe accu, deze geprogrammeerd, vervolgens de auto op hoogte laten inleren en op mijn verzoek een 1cm verlaagd
    Na overleg heeft de verkoper (garage) de kosten van de accu en het inleren etc. op zich genomen.

    De wijze hoe Gimann met haar klanten omgaat en transparantie in wat er speelt is echt fenomenaal.
    Ben superblij dat alles toch goed gekomen is en tevens lof voor de Garage All Cars Company.

    --
    Ik heb dit stuk geschreven, zodat dit als naslag gebruikt kan worden voor iemand met dezelfde storing(en).
    --
    Laatst gewijzigd door 4reel2; 26-04-13 om 11:28.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •