Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 36 van de 36

Onderwerp: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

  1. #21

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Is de ombouw voor twee aparte stoelen niet compleet anders? Hoedenplank, console in 't midden, doorgeefluik in de kofferbak etc..?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #22
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    We (Erica) hebben een zwart leren interieur met memory voorstoeln met verwarming, met een verwarmde achterbank. Dus ik denk dat het met de bekabeling wel mee zal vallen.
    Maar als je 2 aparte achterstoelen plaatst, kun je er ook nog maar 2 personen zitten? Is wel mooi btw.
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  3. #23
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Is de ombouw voor twee aparte stoelen niet compleet anders? Hoedenplank, console in 't midden, doorgeefluik in de kofferbak etc..?
    Klopt, achterbank is compleet anders (op hoedenplank na), maar Erica spreekt over achterbank, dus niet over twee stoelen achter :-)
    Doorgeefluik ga ik vervangen door origineel koelkastje, zit op de eBay postbode te wachten

  4. #24
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heslie Bekijk Berichten
    We (Erica) hebben een zwart leren interieur met memory voorstoeln met verwarming, met een verwarmde achterbank. Dus ik denk dat het met de bekabeling wel mee zal vallen.
    Maar als je 2 aparte achterstoelen plaatst, kun je er ook nog maar 2 personen zitten? Is wel mooi btw.
    Yup, 2 achterstoelen is 2 personen zitten. Je middenconsole loopt helemaal door naar achteren dan.

  5. #25
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Heren!! Vergeten we de foto's niet te plaatsen van voor en na? 😉 ben wel nieuwschierig geworden naar het eind resultaat. Verwarmde achterbank zou ik en de dochter ook nog wel willen. 😁


  6. #26
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Heren!! Vergeten we de foto's niet te plaatsen van voor en na? 😉 ben wel nieuwschierig geworden naar het eind resultaat. Verwarmde achterbank zou ik en de dochter ook nog wel willen. 😁
    Je mag tzt mijn achterbank hebben, is grijs leer. verwarming etc. kun je vast wel overzetten naar jouw achterbank.

  7. #27
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door draadloos Bekijk Berichten
    Je mag tzt mijn achterbank hebben, is grijs leer. verwarming etc. kun je vast wel overzetten naar jouw achterbank.
    Ik houd mij aanbevolen dan 😉.
    Ik heb zwart leder, zal idd moeten kijken om alles over te zetten, lijkt me geen probleem.
    Zal alleen een panneel met de draai knoppen moeten uithalen met evt de bijbehorende kabelboom, aangezien ik geen 4 zone airco heb, dat gaat me weer ff net te ver om dat ook nog te realiseren 😉.

  8. Ad
  9. #28
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Ik houd mij aanbevolen dan 😉.
    Ik heb zwart leder, zal idd moeten kijken om alles over te zetten, lijkt me geen probleem.
    Zal alleen een panneel met de draai knoppen moeten uithalen met evt de bijbehorende kabelboom, aangezien ik geen 4 zone airco heb, dat gaat me weer ff net te ver om dat ook nog te realiseren 😉.
    Dat paneel heb ik dan ook over, zwart soul. heb de 4 zone bediening nodig voor verwarming en ventilatie in de stoelen

  10. #29
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Stuur maar een PB met je prijs als het zover is. 😉

  11. #30
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Stuur maar een PB met je prijs als het zover is. 😉
    PB krijg je, prijs doen we niet aan, ik ga het niet bewaren en gooi het anders weg. Alhoewel, een lekkere limburgse rijstvlaai :-)

  12. #31
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Oké dan, DEAL!! Met of zonder slagroom? 😁. Ik hoor t wel. Gr Frank

  13. #32
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Duhh, met natuurlijk ;-)

  14. #33
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Kan je dan niet beloven dat het blijft zitten waar ut hoort 😁

  15. #34
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Dan kom ik wel naar Limburg ;-)

  16. #35
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Nee joh!! Kom t wel brengen en halen 😉.

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: Conversie achterbank naar 2 losse elektrisch verstelbare stoelen...

    Vraagje, heb een S8 met stoelbverwarming en zie een set stoelen staan met stoelverwarming, ventilatie en massage. Behalve de ECC bediening is het gewoon plug and play. Is de bekabeling hetzelfde?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •