Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Ok ik heb het begrepen, wat ik hier uit kan maken is het dus verstandiger om met mijn Porsche Carrera 4 cabrio te blijven rijden en niet over te stappen naar een rommelbak die er prachtig uitziet maar waar je constant kosten aan hebt!!!!

  2. #42
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tdl Bekijk Berichten
    Ok ik heb het begrepen, wat ik hier uit kan maken is het dus verstandiger om met mijn Porsche Carrera 4 cabrio te blijven rijden en niet over te stappen naar een rommelbak die er prachtig uitziet maar waar je constant kosten aan hebt!!!!
    Dat is natuurlijk onzin, ze zoekt het echter wel op door er 1 te willen kopen met een brandend motorstoringslampje zonder uit te zoeken wat de storing precies is. Waarom je die porsche noemt is me ook een raadsel, als het een 993 is heb nu nu ook een rommelbak, 996 heeft ook genoeg problemen. Zo heeft iedere auto wel z'n dingen..
    '01 rs4 641 ps

  3. #43
    De Grote Boze Wolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    933
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tdl Bekijk Berichten
    Ok ik heb het begrepen, wat ik hier uit kan maken is het dus verstandiger om met mijn Porsche Carrera 4 cabrio te blijven rijden en niet over te stappen naar een rommelbak die er prachtig uitziet maar waar je constant kosten aan hebt!!!!
    Nee, je hebt het niet begrepen........
    We proberen je hier volgens mij goed en eerlijk te informeren, om nou juist hier aan te geven dat een Audi een rommelbak is, mmmmm
    Goed onderzoek bij het nog kopen van een nieuwe gebruikte auto is ALTIJD noodzakelijk, zeker in de topklasse.
    ***** De Grote Boze Wolf *****

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    203
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    wat een mannetje, over willen stappen van een cabrio 2 persoons naar een S8... Dat snap ik dan nou ook ff niet helemaal... Gelukkig is een Porsche altijd probleemloos en heb je er nooit kosten aan... whahahah

  5. #45
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoe1980 Bekijk Berichten
    wat een mannetje, over willen stappen van een cabrio 2 persoons naar een S8... Dat snap ik dan nou ook ff niet helemaal... Gelukkig is een Porsche altijd probleemloos en heb je er nooit kosten aan... whahahah
    Hij zal vast de motor al eens vervangen hebben, anders komt dat vanzelf bij die Porker.


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Ok na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor de audi, heb hem uitgelezen en gaf enorm veel fouten aan maar bleek de accu leeg te zijn wat dan normaal is
    Accu geladen fouten gewist en testrit gedaan... geen enkele fout kwam terug dus ga ik de gok maar wagen
    Bedankt iedereen voor de info en aan sommige sorry voor het een rommelbak te noemen

  7. #47
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tdl Bekijk Berichten
    Ok na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor de audi, heb hem uitgelezen en gaf enorm veel fouten aan maar bleek de accu leeg te zijn wat dan normaal is
    Accu geladen fouten gewist en testrit gedaan... geen enkele fout kwam terug dus ga ik de gok maar wagen
    Bedankt iedereen voor de info en aan sommige sorry voor het een rommelbak te noemen
    Gefeliciteerd met de aanschaf! Stel'm ff voor in de showroom zou ik zeggen. Is die tik met gasgeven ook weg? Ik geloof dat het inlaatspruitstuk wel 's stuk gaat.
    '01 rs4 641 ps

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd met de aanschaf! Stel'm ff voor in de showroom zou ik zeggen. Is die tik met gasgeven ook weg? Ik geloof dat het inlaatspruitstuk wel 's stuk gaat.
    Ga ik zeker doen maar ga hem morgen pas halen, die tik zat er niet in enkel motorlampje op dashboard brande

  10. #49
    De Grote Boze Wolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    933
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tdl Bekijk Berichten
    Ok na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor de audi, heb hem uitgelezen en gaf enorm veel fouten aan maar bleek de accu leeg te zijn wat dan normaal is
    Accu geladen fouten gewist en testrit gedaan... geen enkele fout kwam terug dus ga ik de gok maar wagen
    Bedankt iedereen voor de info en aan sommige sorry voor het een rommelbak te noemen
    No hard feelings, join the club.
    Gefeliciteerd met je aankoop veel fijne kilometers gewenst.
    ***** De Grote Boze Wolf *****

  11. #50

    Standaard Re: S8 5.2 V10 tik tijdens gas geven... video

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoe1980 Bekijk Berichten
    wat een mannetje, over willen stappen van een cabrio 2 persoons naar een S8... Dat snap ik dan nou ook ff niet helemaal... Gelukkig is een Porsche altijd probleemloos en heb je er nooit kosten aan... whahahah
    Hoi Arnoe,

    Is het mogelijk dat je mij even belt, ik heb namelijk ook een tikkend geluid bij gas geven en wil jouw als het kan wat details vragen mbt de reparatie van jouw spruitstuk

    Groet
    Marc van der Laan
    0624888225

    (S8 V10 2006)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •