Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 65 van de 65

Onderwerp: A8 MMI bijna dood? (en weer tot leven..)

  1. #61
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: A8 MMI bijna dood? (en weer tot leven..)

    Heb je toevallig geen Dension? Bij deze worden extra kabels geleverd waar je mee een brug kunt maken, kheb t zelf ook gemaakt en standaard in de auto liggen voor als ut ooit onderweg nodig mocht zijn.
    Waar in Belgie woon je? Toevallig in de buurt van Maastricht? Kan je m wel ff lenen.

  2. #62
    Boldman
    Guest

    Standaard Re: A8 MMI bijna dood? (en weer tot leven..)

    Ik zit ten zuiden van Herentals zeker een uur van je vandaan. Moet even kijken want er zit een lus naast de Radio modul ( Becker ) voor een andere unit die niet is geinstalleerd wellicht dat ik die kan gebruiken.

  3. #63
    Franky D
    Guest

    Standaard Re: A8 MMI bijna dood? (en weer tot leven..)

    Als je die lus verweiderd onderbreek je de kring weer. Weet niet hoe handig je bent, maar als je de stekker uit trekt van de module waarvan je denk dat de storing veroorzaakt, kan je ook evt de glasvezel kabels uit de stekker halen en tegen elkaar houden, evt met een plakbandje of krimpkous aan elkaar vastmaken en zo proberen of de storing weg blijft. Tis wat omslachtiger, maar wel te doen.

  4. #64
    Boldman
    Guest

    Standaard Re: A8 MMI bijna dood? (en weer tot leven..)

    Heb de optie gevonden in VCDS om de glasvezel ringleiding te kunnen testen en is optisch alles in orde geen errors, dus zal via de CANBUS de Radio/Navigatie/Sound system/Controll Head/Mediaplayer niet kunnen worden bereikt. Vreemd dan dat het gehele systeem plat ligt als er 1 module eruit ligt. Er moet een meetsysteem zijn welke module eigenlijk de boosdoener is.

  5. #65
    Boldman
    Guest

    Standaard Re: A8 MMI bijna dood? (en weer tot leven..)

    Scherm komt op en laat de wagen hoogte zien en staat op automatisch. Draai ik aan de klimaat control dan laat ie de temp zien in het scherm. Dus de head controll zou ok kunnen zijn.


Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •